1/3/07

Aniversari Oriol i Raquel

Abans de tot, dir-vos que el Massana ha estat destinat a Vic de profe fins a final de curs, i que jo, el Ferran, estic a Mollet per dos setmanes.
Com ve ja esmentava en el post de la programació de la setmana, aquest cap de setmana és especial per la Raquel i l'Oriol que compleixen anys.
La celebració la farem dissabte nit. Podem quedar a les 10h de la nit al passeigdecallus. Oriol arribarà una mica més tard, però ja s'incorporarà.
A l'apartat de comentaris poseu l'assistència i poseu propostes a realitzar. Apa fins aviat!
Massana s'encuida dels regals, Miki, i Marc a veure si li podeu donar un cop de mà, que jo vaig amb falta de temps. Apa espero els vostres comentaris!

5 comentaris:

Marc ha dit...

Ei Xavi! Molt be aixo de Vic no??!
Bueno, quan hi aniras per lo dels regals?, a veure si et puc donar un cop de mà.

Xavi ha dit...

Ei Marc, pos tenia pensat anari o dema tarda o dissabte tarda. Son les uniques estones q puc. El Miki treballa de tarda x tant no podra venir. Em dius algo de kuan et va be i anem els dos.
Ferran, esperem algun fitxatge estrella x laniversari eh, ens has de sorpendre!! jeje,

La colla ha dit...

Jajajaja. El Ferran està treballant per fer fitxatges estrella...espero que la Raquel i l'Oriol no tinguin cap problema en convidar a un parell de fitxatges. Tot i així estic en negociacions...i sóc realista, costarà, però a veure que i puc fer. Per altre banda, al final jo si que podré sortir, amb el Manresa juguem a la tarda!! ueee!
Avui divendres anem a fer el got e? Qui s'apunta...en principi xavi i jo...i algú més?

ØriøL ha dit...

Jo no tinc pas inconvenient en que vinguin fitxatges, ja saps que segur que seran ben rebuts :)

I fer el got??? Uns gots és un 1X2 a la quiniela i uns sielus seria un 1X...2 jeje.

Marc ha dit...

Jo el got xungo, pero quasi aposto pel triple a que ens veiem al sielu. Tinc sopar d'equip avui.
Xavi no t'he dit res d'avui a la tarda, no hi he pensat mes, pero tampoc podia. Segurament dema si que podre, quedem aquesta nit, si no ja et dic algo