11/10/07

Anàlisi i Programació setmana del 8 al 14 D'Octubre




Aquesta setmana passada van passar moltissimes coses per expicar, però com que aquí l'espai és reduit, doncs farem un resum.
Dijous: Vam quedar per fer soparet al Tagliatela, anar a prendre algo i festa Universitaria a Mànix, vam plegar doreta, a les 3h a dormir, ja que s'havia de treballar divendres! Algun assistents: Xavi Massana, Fran, Ariadna, Gerard, Grau i Ferran.
Divendres: Vam quedar dsp de sopar, vam anar a fer unes maduixes i un munt d'assistents: Oriol, Ferran, Ariadna, Rosereta, Mariola, novio Mariola, Anna Vall, després cap a Sielu...tot un èxit! Vam tornar a recuperar les nit d'estiu de la sala Callús! Un munt de gent de Calluscity!
Dissabte: Vam agafar carretera i manta i cap a Vic. Vam sopar en el restaurant més lent de servir del món, després a Pokets, i dsp cap a LADISCO, a estrenar nova temporada...

Programació cap de setmana llarg!!
Dijous: Sopar a Manresa a casa Ariadna, després a prendre algo i després uns sielus!!!
Divendres: Dormir fins a altres hores de la tarda....a les 8h Botifarrada Popular al Camp de futbol per celebrar les festes de tardor del poble.
Dissabte: Sopar al Bar Stop + Bingo del CF Callús + Sortida a VIC!
Apalis! Ens veiem!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

el bingo a kina ora es?? jo aixo de sopar a l'Stop... no ia alternativa???
X

Anònim ha dit...

x cert, Ferran kina mania ta agafat de posar el meu nom i cognom. Jo crec q tan si em dius nomes pel nom o nomes el cognom, la gent la sap ki soc...
XAVIER MASSANA i GARCIA

Anònim ha dit...

jajaja! Doncs u poso per distingir-te del Xavi (novio mariola) jeje.
Es conya, va ja intentaré esforçar-me més...
Tema sopar a Stop ho deia perquè si el bingo comença a les 10:30h no tindrem temps d'anar a sopar por ahi...
El bingo comença dissabte a les 10:30! Seria quedar per sopar a les 9:30h...nose com vulgueu, proposeu alternatives...

Anònim ha dit...

Puntualitzo que divendres no hi va haver sala Callús! que allà només erem Jo l'Oriol i el Ferran que va estar perdut tota la nit amb una amiga ( que té n***o)!

I que jo i la raquel aquest cap de setmana no hi som qe anem al delta de l'ebre! Marxem ara mateix, si voleu venir!

Que vagi bé!

marc!!

Anònim ha dit...

Marc, si que hi va haver sala Callús: Jo potser no vaig estar molt atent, però ara veig que tú menys!
Em sembla recordar que allà hi havia:
Marc, Oriol, Ferran, Gerard, Damià, Grau, Subirà, Vivky, Miquelet, Sebi i Gemma, Anna Santamaria, Dani Martinez, Raquel (germana Aida) i a part d'aquestes 14 persones moltes més que segur que em deixo...Deu ni do no?
FPJ