9/11/07

Vet aquí . . .

. . . que un dia dos noiets d'un país llunyà van emprendre un llarg viatge que els havia de portar a un món millor, malauradament no venien en primera classe, i la seva embarcació va ser aturada. Mentre es resguardaven del fred amb una manta esperant que els retornéssin a casa, algú els hi va fer una foto.

La foto va sortir al diari, algú la va veure i la va penjar al pis de barna. No la va penjar per la notícia en si sinó per la gran semblança que tenia un d'ells amb un nostre amic.
sabeu de qui parlo oi?



L'historieta ens mostra que tot i que en el fons tots som iguals, néixer en un lloc o un altre ens pot donar vides molt diferents.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostiaaaa, marc, aki as buscat en el baúl de los recuerdos e? deu ni do!
Per avui divendres hi ha diferents ànims: la situació és la següent:
Miki està desaparegut.
Fran nose.
Massana no surt els divendres a l'època de tardor i hivern.
Oriol té sopar d'equip i després anirà a Sielu.
Ferran té sopar d'equip i després vull anar a sielu.
Marc, si tú no tens sopar d'equip, jo et truco a quarts de 1 i quedem per anar a la Maduixa ok?
Apa ja et faré un truc!
Els qui es vulguin apuntar que em truquin: 686753125
Demà dissabte sopar ue! Ja serem 3! Ja podem fer un trio! jeje.
Ferran

Anònim ha dit...

Si de cas ja et trucaré, però seguramnet vist els ànims em quedo durmint!
m

Anònim ha dit...

wale, en un primer moment he pensat: i qui és l'altre? l'oriol sta clarissim que no, emb el marc i el miki no s'hi assembla gens, i al xavi, jo crec que no es coneixien. com que no trovaba la resposta, he començat a llegir, i m'he quedat sorpresa quan he vist que la persona que tenia clar qui era, no és qui jo pensava!!!!
wale, quina semblança... deu ni do!!

ns veiem a Sielu.
ptns ;) MC

Anònim ha dit...

El nom real de Ferran es: Ferrahmed Puighalam, procedent de Sakia el Hamra (que vindria a ser, El passeig de CAllus, xo del MArroc)
X

Anònim ha dit...

Com us hi recreeu e cabrons....
FPJ

Anònim ha dit...

Jo encara dubto que no focis tu de petit
M

Anònim ha dit...

jajajaja.
Wenu, aquesta nit a les 10h al PDC
S'havia proposat d'anar a Vic...nose ja direu.
Jo aquesta tarda a les 6h niré a comprar roba a Manresa...qui vulgui venir que em faci un truc!
Sino aquesta nit a les 10h al PDC.
Assitents confirmats: Xavi, Marc, Fran, Ferran. Espero que vingueu tots!
I qui s'avorreixi després de dinar...a les 4h al camp de futbol de Callús. Callús - Sant Llorenç de Morunys. Gratúït
FPJ

Anònim ha dit...

Jo jugo a les 7:30 a mollet, nose si sere aqui a les 10, pero vindre a sopar, i si sha danar a vic shi va, com vulgueu.

Anònim ha dit...

m

Anònim ha dit...

uaaaalaaaaa>!!!!!!!!!!!!! el ferran de petit!!!

Anònim ha dit...

Aclariment:

-el nen de la dreta no sabem qui és ni té cap semblança amb ningú proper, que sapiguem.

-el nen de l'esquerra creiem que no és el Ferran, però s'ha d'acabar de confirmar

M

Anònim ha dit...

Avui a la nit....l'anàlisi!
FPJ

Anònim ha dit...

o ! no puc esperar!