6/8/10

Estiu o hivern?



15 comentaris:

Anònim ha dit...

Ens anem a Cunit, vòlei de nit

Anònim ha dit...

Finalitza el torneig de Cunit i, l'equip del Passeig de Callús amb Sebi, Gerard, Grau, Laura, Oriol, Marc i la participació estelar de Miki fa una nit quasi perfecte amb 9 de 10 partits guanyats!
Tot i així, per un "error" de l'organització no vem poguer obtar a la victòria del torneig...Però una gran nit!
m

Anònim ha dit...

Ostia....un altre error??? Quina mala sort!
Això no es pot PERMITIR!!!!

Ja estic en terres catalanes amics!
Ens veiem aviat!!!!!

Ferran

Anònim ha dit...

Hem dit d'aquest dijous anar al cine, de moment som Ori, Sebi, Gemma?, Miki i Marc, i veurem origen

m

Anònim ha dit...

Hem dit d'aquest dijous anar al cine, de moment som Ori, Sebi, Gemma?, Miki i Marc, i veurem origen

m

Anònim ha dit...

ei aquest dijous?a kina ora?

ja direu

Rosereta

Anònim ha dit...

Jo dijous no i sóc.

Miki

Anònim ha dit...

uei ja u dik am temps x si axi podem canviar la data del sopar x celebrar els 5 aniversaris..

jo el dissabte dia 4 de setembre en ppi tinc un sopar.

pk vos a Sort pireu l'últim finde d'agost al final?

ja direu

ROSERETA

Anònim ha dit...

Jo l'últim finde d'Agost no puc anar a Sort, he de cuidar de la iaia, que està sola. Aixi que estaré per aqui segur, si voleu fer el sopar, per mi OK.

Dijous jo m'apunto a Origen. Però a quina sessió voleu anar-hi?

Ferran

Anònim ha dit...

Ei el dia 4 de setembre hi ha torneig de 2x2 de vòlei a Callús!

Per cert, avui Origen, que m'han dit que és molt origenal. I després pluja d'estels patrocinada per Sant Lorenz

m

Anònim ha dit...

Nens i nenes!!! Els de Venezuela ja estem aki!! Encara esteu pel Pallars?? Quan arribeu ens heu de posar al dia de varies coses com els sopars d'aniversari, el finde a Sort...etc.
Apa, ens veiem aviat!!!!
XiL

Anònim ha dit...

uei Pararelleta!! km an nat les holidays?spero k mb!!xd. els dels pallars ja són aki.
tema sopars d cumple aquest dissabte dia 28 d'agost es celebren els cummples del ferran, queralt i ari al Restaurant Globus de Manresa.

X i L de moment n se més info!!

apa ns vaiem el finde

ROSERETA

Anònim ha dit...

L'aniversari de la queralt ja está celebrat! Aquest dissabte es celebren els aniversaris de Ariadna i Ferran.

Marc, penja el video de la broma al Sebi! Que es bonissima! El sebi m'ha donat el concentiment!

Ens veiem dimarts a la piscina!

Ferran

Anònim ha dit...

I el del Fran?

Anònim ha dit...

Ok, avui ho pejno aquí, tot i que tothom la rebut per mail...

Aquest dissabte aniversaris de tothom i després concert dels dr.calypso!

m