16/11/10

El Barça-Madrid més calent...

L'estat es para 2 cops l'any pel futbol. I això no és per cap altre cosa que quan hi ha el derbi Barça-Madrid: Messi Vs Cristiano, Guardiola Vs Mourinho, Valdés Vs Casillas, Guti Vs Piqué (ai no, que aquest ja no juga a Madrid).

Aquest any cau en dilluns, dilluns 29 Novembre, a les 21h. Així que podriem muntar un soparet i veure'l junts no?? Podriem fer la porra típica.
Vinga, a veure què us sembla la idea.

Mourinho seguirà ampliant el seu cercle d'amics??

29 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostia!! xo si encara falten dues setmanes!!! podriem anar quedant per veure les olimpiades de Londres 2012, fent un soparet...
X

Francesc Sola Garcia ha dit...

Ostia, quina putada... estare a Lanzarote, no podre vindre... be, pel sopar de Londres 2012 si Xavi, m'agradaria ser a Londres pero em sembla que sere aquí jejeje

Aquet cap de setmana es fara algo imagino no?? ja direu!

Anònim ha dit...

Si, però les coses s'han de programar bé!
També és per anar posant entrades al blog, que aquest mes no n'havia fet cap.
I tampoc crec que quedi tan...en menys de res, ja hi serem, i no hi ha cap esdeveniment important abans de la data,no?

Ferran

Anònim ha dit...

i perdona Xavi...el teu sopar d'aniversari es fa començar a parlar quan faltaven més de 2 setmanes!!
Hi ha un comentari teu al blog del 1 de novembre (13 dies abans del sopar), i ja se'n havia parlat abans.
Aixi que tan disparatat, tampoc ho veig jo, perquè queden 13 dies pel Barça-Madrid.

És, o no és?

Ferran

Anònim ha dit...

Anem a un lloc econòmic a sopar, perque no el fan pas per tv3
que proposeu?
m

Aquest diumenge que feu??
Fan Festival de Cinema de muntanya a Torelló! (la Raquel deia que podria estar bé)
O fer alguna escursió a algun lloc?
Que hi dieu????

m

Anònim ha dit...

jeje, Ferran, era un simple comentari home!! Però el que està clar és que és molt més important el meu aniversari que el futbol, és o no és??
X

Anònim ha dit...

Xavi, ÉS més important el teu aniversari, que el futbol, però això no treu que s'hagi de planificar bé, fer la porra...i això comporta dies, així anem fent caliu.

Marc: STOP va bé?(baratet, hi haurà caliu...) Tot i això estic obert a altres propostes. Opineu.

Marc, jo diumenge jugo a la tarda, aixi que "nanai".

Ferran

Anònim ha dit...

Jo al futbol no vindre, tinc altres coses millors a fer que anar a un bar a veure gent cridar i insultar al equip contrari, gent dels nervis com si l'hi anes la vida, gent que no te ni idea de futbol i aquell dia semblen els millors aficionats.
Per no dir les tonteries que diuen la premsa i la tele, " por un dia la gente olvida los problemas que tienen" entre d'altres.
Això si, vaig riure molt veure el calvo de la Sexta mig indignat quan l'Alonso va perdre el mundial, jajaja.

Miki

Anònim ha dit...

miki, doncs no saps pas el que et perds...o...et perdras.

fpj

Anònim ha dit...

Marc, el muntatge del correbars, per quan?? no crec que costi tan posar una musica coi!!!

Va, que això està més mort que el mismissim Francisco Franco!!!!!

Ferran

Anònim ha dit...

el muntatge esta en curs, ja arribara, mentre tant podries fer una altre entrada tu.
Per cert, feu pont? Voleu fer algo plegats, tipus vacances estiu?
M

Anònim ha dit...

Jo ja vaig dir que si.
Anem encara que siguin 3 dies al Pallars!!! Raquetes de neu, amagar al revés, el joc aquell de les figures extraterretres...

Ferran

Anònim ha dit...

Va doncs, a veure qui més s'anima!
Feu propostes de on anar, al Pallars altre cop?

m

Anònim ha dit...

pallars pallars pallars

Anònim ha dit...

Qui ha posat la opció pallars 3 cops?
Que sàpigues que val per una.
m

Anònim ha dit...

uei kins dies teniu pensat anari?es k jo nse si tindré pont el dimarts dia 7 de desembre..juas juas..

RPP

ja direu lguna koseta!!!

Anònim ha dit...

Crec que no hi ha dies planificats...tot es pot parlar no?

Ferran

PD: Els tres vots son meus, perdó.

Anònim ha dit...

A veure xicots/es, tema Barça-Madird, si no diueu res jo m'espavilaré pel meu cantó...un partit així no es pot deixar de veure!!!!!

FPJ

Anònim ha dit...

On proposes anar a veure'l?
m

Anònim ha dit...

Ja ho vaig dir fa 7 dies enrere....ai que no ens llegim els comentaris...

fpj

Anònim ha dit...

això passa per fer entrades amb tanta antel·lació, es perden els comentaris...:O
A mi m'agradaria veure el partit, però si he de baixar a Manresa o rodalies em fa una mica de mandra, la veritat.
X

Anònim ha dit...

Avui ja he vist algun cartell de la festa de Cap d'Any a Callús, i he pensat que encara hem de decidir que fem!!!
Tot i així abans hi ha el Pont i el Barça-Madrid.

Pel que fa al Pont de moment només ens hem pronunciat 3 persones, estaria bé dir tb si no voleu o podeu fer res conjuntament, potser millor en parlem per mail...

M

ØriøL ha dit...

Tema pont. La Masha i jo en fem estem disponibles. Voleu fer 3 dies en un mateix lloc o es pot mirar la opció de fer 1 cosa diferent cada dia (però dormint a caseta)?

Pel que fa al Barça-Madrid, ens apuntem. Podem fer uns ametllers o un lloc més tranquilet?

Anònim ha dit...

He enviat un mail a tothom per parlar del pont!

Pel que fa al Barça, jo tb prefereixo un lloc tranquelet, però crec que serà xungo, ara que n'hi ha més tranquils que d'altres

m

Anònim ha dit...

A veure...tema Barsa-Madrid...no us animarieu a venir a Stop? Crec que s'haura de reservar perque hi pot haver forsa gent...
Tambe passara aixo en altres llocs: tipo Ametllers...que preferiu? Va, digueu algo perque s 'hauria de reservar ja!!!

Ferran

Anònim ha dit...

jo em sembla que no vindre pas. Si he de baixar de Berga a les 20h fins Callus, i tornar a pujar a Giro... buff.
X

Anònim ha dit...

et perdras el partit del segle XXI.
Ai Xavi que sembla que aquesta mandra t'esta fent mes gran del que ets....

Per cert, avui a les 11h nit, em quedat al VIENA, i dsp farem una gramola, de moment som Oriol, Marc i Ferran, pero esteu tots convidats (el Xavi ja se que tindra mandra)

FPJ

Anònim ha dit...

no veig la relacio entre no voler veure un partit de futbol amb fer-se gran....
X

Anònim ha dit...

Bé amics i amigues, ja tenim lloc per anar a veure el derbi: BAR STOP.Soparem alla, farem la porra, parlarem del pont...i esperem, celebrar la victoria del barcelona!

Fins dilluns!

FPJ