1/1/11

Cap d'Any!

Ahir va estar moooooolt bé!







Més fotos ben aviat!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei gent!!! Ja m'han informat que ahir us ho vau passar molt bé, i vau riure a costa meva e? jeje.

Doncs res, desitjar-vos a tots un bon any 2011, i ens veiem aviat!!!

Ferran

Anònim ha dit...

Molt maques les fotos, en volem més!!!
Per cert, com va anar per Sielu??
X

Anònim ha dit...

El Sielu va ser brutal!!!!!

No és conya, la Raquel i jo vem aguantar mitja horeta més o menys!

m

Anònim ha dit...

Xavi va ser brutaaaaaal!!!

jajaja


ADN

No us vau perdre res...

Anònim ha dit...

bueno però en conjunt una nit excelent!
m

Anònim ha dit...

Ei, molt bon any a tots i a totes.
Petons,

S.O.

PD. M'ha semblat veure que veu fer una videoconferència amb el Ferran??

Anònim ha dit...

No Sílvia, era un dels jocs de la nit, jeje. Que ho vaig gravar en vídeo, i ho estaven passant.

Per cert, demà a les 19h, cavalgada de reis pel poble de Callús, amb final al Casal del poble. A veure si veniu tots a veure-la!!!

Ferran