6/10/07

Per poc !

Ahir a la nit sortint del Sielu amb l'Oriol vem anar cap a buscar el cotxe per marxar, com quasi sempre (el 97% de vegades) haviem aparcat al carrer de darrere del Pere III, és extrany la nit que no hi ha més d'una plaça lliure per poguer triar on aparcar, i si és així, com més amunt millor (t'estalvies caminar)

Ahir però, només hi havia dues places lliures i eren les dues del final del carrer. Així que sense pensar l'Ori va aparcar tal com venia a la de la dreta.................però
....i si hagués aparcat a l'esquerra del carrer?






















Doncs que s'hagués empotrat emportat una sorpresa !!!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

aixo us passa x sorti tan de festa.A mi no em va passar res air a parti de les 11.25h q em vax ficar al llit.
X

Anònim ha dit...

En breu imatges de la nit d'ahir!!!
Sensacional els videos i les fotos!!! jojojooj
F.

Anònim ha dit...

Coneixeu el conductor?
G

Anònim ha dit...

Sí! Del cotxe blanc, l'Oriol.

Del blau ni idea!

....las muJEEE!res....

Anònim ha dit...

Jo tinc un peugeot 206 blau com aquest, però no és el meu.

Què hi posa a l'enganxina del darrere? És que n'hi ha un assota casa meva que té un cotxe com aquest i no em cau gens bé. A veure si és ell...

Laura

Anònim ha dit...

Espero que no li passi mai res al meu V6...

G

Anònim ha dit...

Ferran! no havies de penjar unes fotos?? Au va!

Mrc

Anònim ha dit...

Em sap greu el retard de les fotos, aquesta tarda - vespre les intentaré penjar.
F.

Anònim ha dit...

És cert que algun dia d'aquests hi ha una caminada popular del nou centre escursionista de callús??

Al senyor president! que deixi una estona les obligacions "familiars" i que ens ho expliqui una mica aquí als del blog! que sembla una caminada sorpresa! que no vindrà ningú!!!

Anònim ha dit...

jajajajajajaj! Quan poseu comentaris signeu cony!!
FPJ