27/11/07

Algunes fotos

de l'aniversari del Xavi

8 comentaris:

Anònim ha dit...

jo tinc moltes fotos del meu aniversari, si voleu em doneu un Cd o un Pen i us les gravo.
X

Anònim ha dit...

En podries penjar alguna d'interessant
M

Anònim ha dit...

Hola penya!
Demà dijous em quedat per fer un soparet amb massana, rosereta, ariadna, ferran, anna vall, mariola...qui s'hi vulgui apuntar, que vingui!!!! Apa, fins demà a la nit!
FPJ

Anònim ha dit...

Hello!!!

Ferran i companyia, dma al final em decidit anar al Food Factory=Fast Food. em kdat a les 10allà a fora el restaurant.
(sPEREM k i agi lloc)

apa fns dma
Roser

Anònim ha dit...

Jo arribaré a les 10:30h, podeu començar, ja m'incorporaré!
Ferran

Anònim ha dit...

olas
okey puig!!

skoltam 1 kosa, aket mati e vist el Dam i ma dit k am algunes fotos k tens t d Can Server tb i surten "esperits/fantasmes", es vritat?pk si es axi....pdries pnjar l foto dl grup dakells d st joan.
apa k vgi i fns a l nit

roser

Anònim ha dit...

A si? no mu crec
M

Anònim ha dit...

eiiiii! l'eliana m'ha explikat això de les ombres rares a les fotus d can servé.. k fort!!!! podríem anar a comprovar-ho xDDD

k vagi mb el soparillu i la festa d'avui! ens veiem!

Keralt.