18/12/07

Anàlisi del cap de setmana i Programació setmana del 17 al 23 de Desembre

Aquest anàlisi serà curtet. Aquest cap de setmana ha estat light.
Divendres no va sortir ningú de festa. Oriol per bcn fent el cabre boja amb un sopar de feina.
Dissabte soparet de un lloc nou: El Most. Qui? Xavi, Oriol, Carmeta, Fran. Després unes maduixes, on es van afegir Avdv i Ari, i cap a casona, la cosa no estava massa animada....Marc estava malalt, esperem que t'hagis recuperat...Ferran de sopar amb els del futbol, i després a Menfis!
Diumenge més light...tothom fent cosetes de les seves i després per acabar un soparet a la Creperia. Qui? Jo vaig tornar a fallar...així que no se com va anar...
Al acabar la setmana tothom hauria d'haver enviat les pistes al Marc Rodriguez.

Programació setmana:
Dilluns 17 i Dimarts 18: La gent que no ha passat les pistes del Killer que les passi ja!!
Dimecres 19: El Marc Rodriguez farà els cartonets de les pistes. Massana ha de passar les llumineta a Fran.
Dijous 20: Marc Rodriguez em donarà els sobres personalitzats amb el nom amb les targetes del Killer dins. El Massana té sopar de Nadal amb l'insti de Gironella.
Divendres 21: L'Ariadna i el Ferran tenen sopar de Nadal del cole de Fonollosa. Fran hauria de passar la llumineta amb el següent de la llista (veure la llista a l'apartat de comentaris).
Dissabte 22: El Ferran amb les targetes les repartirà a tothom. Demano que dissabte a la tarda, a les 4h tothom qui pugui vingui al camp de futbol de Callús. Juguem contra els primers (el callús va segon) i ens juguem l'ascens. Així després del partit podria repartir les targetes a tothom, aprofitant que hi ha el Sebi i la Gemma tb...Va, feu l'esforç i veniu a animar!
Dissabte nit? Proposo de fer uns VICS! Què us sembla??
Diumenge 23: A la tarda es podria fer alguna coseta interessant, i al vespre...a les 7h de la tarda....BARÇA - MADRID! Tots al Bar Stop! Soparet allà?!
Aquesta setmana he estat força desconectat de la penya del PDC, així que no sé si hi ha hagut alguna frase interessant. Podrieu posar-la a comentaris.
Vinga PDCerus! Que vagi mb la setmana i recordeu que....SOU-TOTS-MOLT-MACOS!

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Com va l'ordre de la llumineta?
Ferran (del dia 6 al 10)
Ariadna (del dia 10 al dijous 13)
Marc (de dijous 13 a diumenge 16)
Xavi (de diumenge 16 a dimecres20)
Fran (de dimecres20 a dissabte23)
Oriol (de dissabte23 a dimarts26)
Miki (de dimarts26 a divendres 29)
A partir de divendres 29, que l'agafi la gent que vulgui venir al sopar! 10 firmes!
Sino ho fem així no l'omplirem ni a tiros!
Què us sembla l'ordre? Va, col.laborem entre tots e?! Sino arribara el dia del sorteig i encara la tindrem a mitges!
Ferran

Anònim ha dit...

Encara tinc la llumineta jo, segueixo a casa amb febre,
M

Anònim ha dit...

MArc entre avui i dema, em dius kuan vols q te la passi a buscar. Akesta tarda passare x Callus, a partir de les 6.30 - 7. Si et va be passo x casa i me la dones.
X

Anònim ha dit...

X cert, Ferran el restauran no es diu el Most, es diu : "fem un Mos".

A part daixo, em sento q estic perdent independencia i poder de decisio propia. Acabo de llegir la programacio i ja se tot el que en teoria fare akesta setmana...:O:O.
Nose, jo al futbol dissabte no crec q vingui, a Vic dubto, i al Stop BArsa-Madrid, sino ia altra opcio...

X

Anònim ha dit...

Avui a la tarda si et va bé pots passar a recollir-la, perfecte
m

Anònim ha dit...

es diu "fem un got de most"

Anònim ha dit...

buenu, diumenge vam na a cal' capsada a fer unes wiis, jejeje, x cert, com van els braços??? jajajja

la meva targeta, me l'haureu de donar diumenge, perquè dissabte tinc mooooooooolta feina a suria.
per cert, si algú es vol apuntar (tot i que dono per suposat que no) fem un taler de castellers al pabelló a les 18!!! si ningú ve, la targeta fins diumenge!!!!

bona setmana!!!

Anònim ha dit...

ferran, jo dissabte puc venir al camp a partir de les 6, però si és massa tard o algu, dons k m'agafi el sobre la roser o algú k després em vegi segur. ei, però sisplau, no es val a obrir cap sobre abans d'hora eeeh! confiu en vosaltres... jeje

ei, i divendres uns Sielus, no?? wenu, almenys algunes "ladies" sí k hi anirem! jeje

Keralt.

Anònim ha dit...

Hola gent, e obert això i m'agrada que feu tants comentaris, demostra que la gent està al dia. A veure, jo volia comentar varies questions:
1.-La llumineta la té el xavi, dsp el Fran. No us encanteu!
2.-Perdó per fallar a lo de "Fem un most", demano disculpes.
3.-Xavi, no estàs perdent independència pròpia i poder de decisió. Aquí hi ha una programació que es segueix si es vol, sinó, pos no. Jo mateix aquest cap de setmana passat no vaig seguir-la, perquè feia altres coses. Doncs això no es perdre poder de decisió, unicament es posa això com a proposta, no com a obligació.
4.-Qui vindrà a Vic dissabte? Torno a dir que és una proposta, se'n poden fer d'altres...però feu-ne!!!
5.-Tema Killer, la idea es repartir les targetes dissabte tarda, si, podem quedar a les 6h al camp de futbol (nosaltres ja haurem acabat perquè el partit és a les 4h). Allà li donaré al Sebi i la Gemma i a tots els que vingueu. Com que hi haurà gent que no tindrà la targeta fins diumenge, doncs marquem una hora...diumenge a les 8h del vespre, quan se suposa que tothom tindrà la targeta, comença el joc, ok? Si algú no la té, que s'espavili, o el mataran abans de tenir-la!
Apa, fins aviat!
Ferran

Anònim ha dit...

jo dissabte proposo anar a dormi a les 2.
X

Anònim ha dit...

jo dissabte me'n vaig a Razzmatazz!!! si algú vol apuntar-s'hi... jeje
bona setmana!

keralt.

Anònim ha dit...

collons, Razzmataz! Quins grans records!!!!
Era quan el Xavi encara sortia de festa i........jejejeje.
Xavi ets el meu ídol!
M'has agradat am la proposta Xavi, i Keralt tu tb, axi magrada q opineu! Que diu l'altre gent?
Ferran

Anònim ha dit...

Ep Ferran!!

Jo dsbte si k vindre al camp a animar al meu club d fubtol preferit heheh.
si l keral n pot venir, l seva targeta me la dones a mi i llestos!!

aket div uns sielus eh!!!
ah e fet una Porra Barça- Madird al bar stop o sigui k si teniu intencio d anarlo a veure al bar aurieu d jugar a l porra, el preu es de 3euros i km a mol us pot tokar 180 euros krek!!

apa k vgi mb l stmaneta a tots/es
ptonets Rosereta