7/10/08

Sopar tele Rampa al Riu Callús

Aquest dissabte passat, 4 d'Octubre 2008, i després de que fa 1 any guanyessim en el programa de Zona Zapping de TV3 una tele pel reportatge dels salts a la rampa al riu, per fi, em fet el sopar amb els diners que vam treure de la televisió. Cal dir que va ser un sopar on no hi va faltar de res, i encara ens en van sobrar per anar a la Gramola i acabar la festa al Menfis.
Aquí teniu un recull en forma de foto-muntatge del que va ser la nit del dissabte passat.
By Ferran.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bo l'apartat altres col·laboradors!!!! aixi m'agrada!

T'ha quedat molt xulo, na mica llargot però guai!!

petons.

ADN

Anònim ha dit...

Ha quedat proubé,una mica llarget.... i veig que has provat totes les transicions possibles, ja està bé.
L'he vist sense so, però està molt bé.
m

Anònim ha dit...

Ferran as pogut rekuperar la camara o k?? speru k si pk una 5a en un mateix any pot fer molt mal xDD

klle

Anònim ha dit...

que va tio....la camara sta morta, per sort he pogut treure les fotos, jeje.
Però la camara està a la UVI.
Stic gafat.
FPJ

Anònim ha dit...

buff...llargot eh.... i tantes transicions entre foto i foto me marejat. Xo sta xulo eh!! ma agradat lo de muntatge digital: Ferran Puig, jeje.
X

Anònim ha dit...

Rosereta!!!!!!!!!!!!!!
Que m'he oblidat del teu sant!!!!!!!!!
MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!
Ferran

Anònim ha dit...

Callussencs!! Fins aquest diumenge podeu votar pels pressupostos participatius.
Desde la meva opinió us demanaria el vot per la proposta que va fer el C.F.Callús per posar bombes de calor als vestidors (a l'hivern fa molt fred). Qui no pugui anar-hi presencialment, si em posa el seu DNI per aquí, ja li faré el vot jo.
Apa, no us oblideu de votar e?!
Ferran

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Em sap greu, però tothom qui faci comentaris al blog, amb anònims, o sense saber de qui són, seran suprimits.
Apa, a signar.
ALGUNA PREGUNTA MÉS?
EL PDC

Anònim ha dit...

OK, però fes el favor de canviar-te la samarreta

APM

Anònim ha dit...

Ei m'he perdut els comentaris! que havien posat?

i has de fer lo de per anar-hi pensant! a veure si ens fas pensar una mica més!

m

Anònim ha dit...

El flipat aquest de l'APM que està tocant els collons tot el dia...sembla que no té res més a fer que posar-se amb els altres...
Ferran

Anònim ha dit...

jaja que bo, qui mal rollo!
qui deu ser?
m