14/2/09

Creama Catalana!


Creames de postres al 20pacá

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres, sisi ja m'enrecordo que ho posava! Marc, estàs en tot e?! jeje
Resum: Molt bon sopar de despedida per l'Anna. Bon viatge!
Ferran

Anònim ha dit...

Qui tingui fotos del sopar que ens les envii al marc ferran o xavi i en penjarem alguna!
m

Anònim ha dit...

També podeu enviar les fotos del carnestoltes!"

Anònim ha dit...

La Flamenca (nòvia Tango) demà em portarà un Cd amb el video sencer de l'actuació i algunes fotos del carnestoltes. Te les passo marc,i fas algun muntatge dels teus? O faig un jo...però el meu serà de més baixa qualitat, ja ho saps!
Apa, fins aviat!
Ferran

Anònim ha dit...

Marc, pensa que m'has de pagar banyador, ulleres i gorro! Que després se m'oblidarà i hi ha crisi!!!
FPJ

Anònim ha dit...

a mi mas de pagar tb cosetes, 8 euros, q tb ia crisi...jeje.
X