28/4/09

Els reis de la nit

passeig callus
Sempre disposats a donar-ho tot!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

oohh!!! Que bo!!!
Sempre disfrutant al màxim que es pugui!!!
El Fran conduint!!

El Barça juga les Semifinals de la Champions contra el Chelsea. Qui vulgui venir a veure el partit i fer "ambientillo" quedem a l'Extrem a les 20:15h.
Pantalla gegant,uns entrepans per anar sopant mooolt bons, i una bona clara!
Apa doncs! A veure si us animeu, com més serem, més riurem!

Ferran

Anònim ha dit...

doncs és molt bona idea!!!
A veure si m'ajudeu a convèncer la raquel que hem d'anar a fer la compra de casa al mercadona el dimecres!
m

Anònim ha dit...

Home raquel! No vagis a fer la compra avui!! Deixa-ho per demà i ens veiem a l'extrem a les 20:15h.
Que en unes semis de la copa d'europa no s'hi arriba cada any!! Serà un gran partit.
Puntuals que sinó estarà ple!

Ferran

Anònim ha dit...

Ens veiem a l'extrem!

Raquel

Anònim ha dit...

ueis, jo n podre venir a veure barça, pk plegu d l uni k seran 2 de 10..

pro wenu ns vaiem dijous nit n?ja k div es festa!!!


rosereta

Keralt ha dit...

Barçaaaaaa!!!!!!

no ens veiem a l'Extrem, jo faré ambientillu des d Sabadell! jejje

dijous sgurament sí k ens veurem, però! un petó i bon final d stmana (k ja s'acaba! :D)

Anònim ha dit...

jo fare ambientillu des del sofa de casa meva.
X

Anònim ha dit...

Xavi!!!!! Penja el video!! Que ja estarà caducat!!!

Anònim ha dit...

Mbo!!!
Pero no cal que em possis amb les ulleres jajaa

Anònim ha dit...

és la foto que tinc,

Anònim ha dit...

em sap greu xo no puc penjar el video, kuan l'adjunto a l'entrada se'm keda bloquejat. Ho seguire intentant.
Una atre cosa, pel tema dels jocs kin dia kedem?? jo dema no puc en tot el dia, a vere si divendres q es festa trobem una stona.
X

Anònim ha dit...

Ok, pos quedem divendres per fer un soparet i en parlem. El dissabte Xavi no pot, i el diumenge jo no hi soc. Aixi que nomes queda divendres. Va bé??
Va, que sino això se'ns escapa de les mans, pq entre setmana no quedarem!!!
Penseu a fer l'ingrés que el plaç s'acaba!

Ferran