28/8/09

Avui Festa Major! (de Manresa)

L'agenda:





Com quedem??

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Avui quin plan hi ha?
Jo i l'Oriol entrenem fins a les onze, i com és lògic encara haurem de sopar.
Per això vem dir de sopar junts a casa meva (manresa).
Si slgú pot esperar a sopar a les 11 i té ganes de menjar pitza o algo xungo preparat que es pugui demanar, que vingui! com més serem més riurem.
I després cap a la festa!

m

Anònim ha dit...

ueis marc, molt bones-...

ari actua a les 10 i am keral teniem pnsat danari, xo puig a aprtir de les 9 vespre sta lliure, a l tarda decidim algu i ja et direm si vindrem o n a sopar..hehe

rosereta

Anònim ha dit...

No vindrem a sopar pq ja ho haurem fet, intentarem anar a veure l'Ariadna a actuar a la plaça de l'Ajuntament i dsp concertillo!

Ens trobem per allà!!
Déu!!!!!

Ferran

Anònim ha dit...

Jo avui no surtu.Ni demà, ni demà passat.
MIKI

Anònim ha dit...

els k eu fet anys k sapigueu k x part meva, alba i miki ja em kmprat els regals de keral, ari i puig.
xavi espero k kmpris el del teu kosi...

ah i sempre som els matexos eh ki ens toka anarlos a komprar..aviam si axo am el temps kanvia..

apa fns a l nit x fsta major

rosereta

Anònim ha dit...

El marc tb es va oferir anar-los a comprar el dissabte al matí...

I l'Oriol sempre treballa...aixi que si traiem els que heu col.laborat, i els que fan l'aniversari ven pocs en queden...

FPJ

Anònim ha dit...

El dissabte la majoria no treballen.
I no toqueu més els collons amb els regals!!!
Ja estan comprats!!!

MIKI

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.