30/9/09

Pròxima destinació: La Torre de Claramunt

Després que ahir s'acabés la substitució de Guardiola de Berguedà, avui m'han destinat a la Torre de Claramunt, en principi pinta bé...3 mesos de substitució, a jornada sencera i d'educació física (primària). I jo em pregunto...i això cap on està?? Ai la vida del mestre, que complicada que és....


Doncs mirant a la Sra. GuiaCampsa...trobem que està a 45 km de Callús, prop d'Igualada.És un poble d'uns 2.000 habitants.


Demà faré la meva primera visita a aquest poble tan encantador, així que ja n'anirem parlant.

Apa, colleta! Fins divendres nit!
Ferran.

La Torre de Claramunt (Segle XXI, suposo)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

estas prou de llet q treballes... jo encara esperant, cagun deu!!!!
X

Anònim ha dit...

ei Ferran, uooo!men alegru.ara 3 mesos!!

u tindras una mika + aprop oi?apa bna sort i fns dv nit

rosereta

Xavi ha dit...

em sap greu xo la quarta edicio del joc haura d'esperar almenys fins dema, l'ordinador no em tiva i no puc fer l'entrada. Dema mati tindreu el joc a punt.

Anònim ha dit...

ei ferran, molta sort! demà ja ens explicaràs q tal...té molt bona pinta aquest poble, no? és com un callús però a l'anoia..a noia!!
Ens veiem!!

S.