25/11/09

Partidàs....i un peu i mig a vuitens de final!


Paridàs del Barça ahir contra el Super Inter de Milan de Mourinyo!2-0. Pikembauer i Pedrito, els golejadors.
La veritat és que el Barça va arrasar, fent un futbol espectacular, i amb una superioritat impressionant contra l'equip més en forma d'Itàlia.
93.500 persones van omplir l'estadi i milions ho van veure per la tele. Aquest Barça ens fa disfrutar....ahir a l'Stop també ho vam poder seguir amb molta afició.






Però alerta! Diumenge ve el Real Madrid d'en Cristiano Ronaldo!!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

no ho sabia, sort del pdc

Anònim ha dit...

ets tu 5917?

Anònim ha dit...

No

Anònim ha dit...

ara sortirà algú i dirà: els comentaris s'han de signar ;)

Anònim ha dit...

va sí que surti!

Anònim ha dit...

ELS COMENTARIS S'HAN DE SIGNAR!

I si he posat això el principal motiu és pq quedi constància del partit també al blog! Que sino amb el temps, les coses s'obliden!

Apa covards sense firma! Vagi mb el dia!

FERRAN

PD: No entenc lo del 5917...

Anònim ha dit...

uei pedeceros!!!

el partit del BARÇA-MADRID EL VOLDREU ANAR A VEURE A ALGUN LLOC?

S'ACCEPTEN PROPOSTES

RPP

Anònim ha dit...

finS i tot jo se que vol dir el 5917...
X

Anònim ha dit...

evidentment que hem d'anar algun lloc! Juguen dissabte a les 19h.
Jo arribaré justet, pq tinc partit. Aniria bé que anessiu abans per agafar lloc.
El Lloc? On vulgueu. No el fan en obert!

Ferran

Anònim ha dit...

Jo soc inocent.

5917

Anònim ha dit...

JO també.
MIKI

Anònim ha dit...

jajajaajaja, em feu molta gràcia!

Anònim ha dit...

Vale Miki, t'has descobert!

FPJ

Anònim ha dit...

uei ferran el partit el fan diumnge a les 7 de la tarda!!!

x mi podem na a on vulgueu,,


jo diria al franfr XAVI xo ja i pdm anar a les 5 a agafar taula..hehe,

RPP

Anònim ha dit...

jo a les 5h no puc. Ja he dit que vindria a les 7h justet...tinc partit futbol.

Espero que hi aneu d'hora...

FPJ