25/10/11

Aquest diumenge....Cursa al Pont de Vilomara!

Aquest proper diumenge, a les 11h del matí, es celebrarà la cursa dels 10 km del Pont de Vilomara. Aquest any, tindrem una bona representació de callussencs, i de membres de: Elpasseigdecallus. Veurem com evoluciona....tothom qui vulgui venir a animar-nos, ho pot fer. Després de la cursa....anirem a fer el bermut!

Representants:
1.Miki Moreno
2.Laia Andreu
3.Albert Prat
4.Ferran Puig
5. Sebi Pujol
6. Francesc Prat (Kiko)
7. Chechu (jugador del CF Callús).

A la foto, imatge de la sortida de l'any passat.
Aquest any, prop de 700 corredors inscrits.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

No hi veig el Xavi Massana a la llista... deu estar entrenant a saco en solitari per guanyar l'aposta no?

m

Anònim ha dit...

exacte, no serà aquí on debutaré aquesta temporada, em reservo per més endavant (i perque amb lo malament que estic no baixaria de 55'...)
X

Anònim ha dit...

Uiui, només queden 8 mesos pel pedazo de sopar!!!

Per cert, aniràs al Farell??

Jo potser tb vinc!!

Ferran

Anònim ha dit...

Doncs m'ho estic pensant. També pensava amb les opcions de la cursa del RACC (10km pel circuit de montmelo) o la setmana següent 10km a St. Vicents dels Horts.
No pateixis que faci el que faci et mantindre informat.
X

Anònim ha dit...

Jo tambe vull estar informat.
Miki

Anònim ha dit...

Aquest Divendres nit farem un soparet i uns anar a prendre algo per celebrar l'aniversari de l'Albert Prat.

Qui es vulgui apuntar, que es manifesti!

Ferran

Anònim ha dit...

I per la castanayada que?? hem de fer algo no??

m

Anònim ha dit...

Siiii!!!

Dilluns nit! A tope!!!

Ferran

Anònim ha dit...

uee es vritat, dilluns a l nit k farem?un soparets oi?

apa ja direu

rosereta

PD: Jo ni avui ni dma podre venir als sopars..sorry

ja manireu informant sobre el k es fa d l castanyada!!

Anònim ha dit...

Avui al final suspès per la pluja...

Demà hem quedat per celebrar l'aniversari de l'Albert (tot i que és avui), anem als Ametllers:

-20h: Partit Barça
-22h:Partit Madrid
-22:01h: Sopar aniversari Albert.
-00:00h: Celebrar la victòria del Barça, la derrota del Madrid (esperem que no sigui al revés), i anar a prendre algo!

Demà al migdia trucaré als Ametllers. Qui vulgui venir que s'apunti:
1.Pili na na na
2.Albert Mampe
3.Marcus Merk
4.Ferran (avui he dinat amb el Felip Puig).
5.Sebi Qualitat Pujol
6.Gemma Gin Tònic
7.Oriol ali-hop
8.Masha (nose si soparé).
9.- ----
10.- ----

FPJ

Anònim ha dit...

Nosaltrus dema estem a la Cerdanya amb els meus ex-companys d'esquí.
Per la castanyada si que estarem aquí, podem fer un soparet a casa d'algu (oferim la nostra també) i despres lo que surja.
X

Anònim ha dit...

jo arribare per alla les 9, com l'ori suposo, guardeu lloc!!
M

Anònim ha dit...

Perfecte!!!

FPJ

Queralt ha dit...

Iep!!! Jo no vindré a sopar pq he d'estalviar (ja em pots posar això d sobrenom, va xDD), i pq a les 23h. vaig al concert d'Els Pets a l'Stroika! :-D Potser us truco o passem pel restaurant abans d sopar (a les 8 o així, a veure un tros dl partit) per parlar dls sopars d'aniversari i tot plegat. Podríem venir a prendre una cervesa sns quedar-nos a sopar, oi?

Anònim ha dit...

Oi tant! Us hi esperem!
A les 20h als Ametllers!

Ferran

Anònim ha dit...

Avui una bona cursa al Pont de Vilomara, amb molta gent coneguda.
Els més ínitims: Miki, Laia, Ferran, Albert Prat, Xexu, Kiko. També, i de públic, Pili i Marc Portella.

En breu l'entrada de la crònica de la cursa, amb alguna foto, i el Marc podria penjar algun video.

Ferran