12/12/07

Aborrits?

No, jo tampoc m'aburreixo mai, però de vegades si no saps que fer i estas per casa et pots entretenir veient alguna peli o algun partidet,

He trobat una pàgina molt interessant on podreu veure un pilot de películes que estan fent al cine, o que fa poc que han fet (també n'hi ha alguna de vellota), funciona tipus youtube, clicar i veure, i la veritat és que es veuen força bé!
És: Peliculas24h

Una altre pàgina boníssima és MyP2P on, Atenció!, podreu veure tots els partits de Lliga, champions, Nba i altres esports.... en directe (i de pas aprendre xino...)
Avui, per exemple podeu veure el Barça contra l'Stuttgart. Per veure-ho us heu de baixar un o dos programets, trobareu informació a la pàgina, però funciona molt bé!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Marc, la llumineta ja hi ha 49 caselles omplertes. Et portaré la llumineta i els diners aquesta tarda, a les 7:30h a Casa teva a Callús perquè me la donarà l'Ariadna.
Apa, a omplir-ne 10 mínim!!
fins dsp. Ferran

Anònim ha dit...

Avui e comentat aixo de la llumineta als meus nens de 3er ESO i ja tinc varis apostants, x tant, kuan arribi a les meves mans fare una gran omplidota. Entre alguns profes tb e vist força interes.
X

Anònim ha dit...

ok t'espero a les 7:30!
m

Anònim ha dit...

bueno... ara semblaré repelent i estúpida, però em veig en la necessitat de dir-te, Marc, que aVorrits s'escriu amb ve baixa...jejje però se't perdona eh! :P vagi bé!

Keralt.

Anònim ha dit...

Avís als simpatitzants del PDC.
Si voleu venir al sopar gratuït de la tele, haureu de fer firmar a 10 persones, i espavileu-se per aconseguir la llumineta, que els números s'acaben!