19/12/07

Singstar!

Ploreu amb mi... de riure...

10 comentaris:

Anònim ha dit...

sense comentaris...JAJAJA!!!!
X

Anònim ha dit...

ostres!!!!!! ploro increible!!!!
Que gran que ets ORI!
FPJ

Anònim ha dit...

Llista Cap d'any sopar!
1.xavi
2.anna
3.ferran
4.marc
5.keral
6.mc
7.rakel
8.rosereta
9.oriol

Anònim ha dit...

Ep Ferran!!
Jo dsbte si k vindre al camp a animar al meu club d fubtol preferit heheh.
si l keral n pot venir, l seva targeta me la dones a mi i llestos!!
aket div uns sielus eh!!!
ah e fet una Porra Barça- Madird al bar stop o sigui k si teniu intencio d anarlo a veure al bar aurieu d jugar a l porra, el preu es de 3euros i km a mol us pot tokar 180 euros krek!!
apa k vgi mb l stmaneta a tots/es
ptonets Rosereta

Anònim ha dit...

1.xavi
2.anna
3.ferran
4.marc
5.keral
6.mc
7.rakel
8.rosereta
9.oriol
10.ariadna

Tinc una proposta pels xurris informàtics, potser estaria bé preparar un enllaç com el del killer pel tema cap d'any no??

Així serà molt clar on hi haurà la informació de tot el que es parli i es decideixi!!

Com ja he dit és una proposta!

PD: així dissabte què?? a mi anar a vic no em sembla malament!

YUHO!!

Anònim ha dit...

Ok, és bona idea, així quedarà tot més a la vista!

Ori guarda'm 3 numeros del bàsquet!

Anònim ha dit...

Així....dissabte a VIC??
Anem a sopar a VIC? Potser serà lo millor no?
Jo ja portaré cotxe...q m'he de llevar doreta el diumenge, q tinc partit amb Manresa...però no penso tornar a les 5h del matí!!!! Marxar d'allà com a molt tard a 2 quarts de 5h, ja m'està bé, jeje.
Ferran.

Anònim ha dit...

Ei! Que som dissabte i aquí ningú proposa temes per fer aquesta nit...Vic està acceptat per la majoria??? Soparet a vic i després a la DISCO?
Pels que no vinguin a veure el Callús - Navarcles, quedem a les 9:15h al PDC.Va be? Fins després!
FPJ

Anònim ha dit...

Am Ari hem parlat i preferim kedarnos x aki avui. Soparet i Sielus, q us sembla? Hem kedat a les 9.30 PDC. Digueu algo!
X

Anònim ha dit...

tema llumineta:
He venut 39 numeros!!! Xo tot just estem a l'equador, en portem 99. Avui li passo a Miki q pel dinar de NAdal tindra moooolta familia a casa seva, a vere si en pot vendre mols.
A vere si us ho curreu com jo, sino arribara el sorteig i faltaran moltes caselles buides.
X