29/4/08

Tires!







5 comentaris:

Anònim ha dit...

Volem el muntatge ja Marc!!! Demà a quarts de 8h et porto les meves fotos...
Per cert, divendres algú s'apunta als Rocals?? El Sebi m'ha trucat x a veure si aniriem, i m'ha dit que divendres(com a últim dia) hauriem de dir la talla de les samarretes de tots els que vulguin venir a l'inaguració del dia 31 de Maig.Són gratuites!
Apa, ja ho sabeu!
Ferran

Anònim ha dit...

Avui a la nit s'obre el Bar de la piscina del Santa i del Ramonet, inaguració...pica pica, beure...jo quan acabi entreno del manresa...a quarts d'onze, i aniré...axí que si voleu, ja ho sabeu! Va, que demà és festaaaaaaa!
Ferran

Anònim ha dit...

avui aneu als Rocals?? jo no puc venir, si em podeu demanar la samarreta, em feu un favor. (L o XL)
Gracies.
X

Anònim ha dit...

si, anem als rocals, i anem uns quants...Marc, Rakel, Sebi, Oriol, Ferran, potser Ferranet i Gerard...
Avui és l'últim dia per lo de les samarretes si, ja te la demanarem.
FPJ

Anònim ha dit...

Marc, penja lo del muntatge del duro ja! Ho esperem!
Avui als rocals gran ambient, ja comença està tot llest per la inaguració, amb nous fitxatges i tot! Molt bé noies!
FPJ