15/1/10

Per cert! PER MOLTS ANYS!

El dia 10 de gener el blog va fer 3 anys!

Felicitem-nos !

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres! És veritat...com ens vam poder descuidar d'una data tan senyalada!!!!
3 anyets...deu ni dó!

Felicitats a tots per mantenir això actiu tan de temps....durant aquest mes de Gener també podrem celebrar la visita 100.000!!!

Apa doncs, fins aviat!

Ferran

Anònim ha dit...

Nens i nenes!! Que hem de fer avui??? Un soparet i un got?? Digueu algo!!!
X i L

Anònim ha dit...

Avui voleu fer alguna cosa??
jo jugo a les 19 a solsona, o sigui que a quarts de 10 estic aquí. (a les 10 juga el barça...)
m

Anònim ha dit...

pos va, podem kedar a les 10h a algun lloc, que no facin el Barça (sino no trobarem lloc)
Qui s'apunta?
Xavi
Laia
Marc
Raquel?
....

Anònim ha dit...

A veure....2 temes:
1: Carnestoltes Callús. Ja tenim comparsa...però necessitem ser de 12 a 14 persones. Qui vol participar, de moment:
1-Xavi
2-Laia
3-Marc
4-Raquel
5-Sebi
6-Ferran
Aneu-vos apuntant...

2n tema: Cap de setmana del 13 i 14 Febrer a la neu. Hem de saber quants som per encarregar lloc:
1-Xavi
2-Laia
3-Sílvia
4-Ferran
5-Edu
Aneu-vos apuntant...

Deixarem de temps fins dissabte que ve ok?? Apa, Bona setmana!!!

Ferran

Anònim ha dit...

respecte el segon tema (sortida esqui), la Laia és dubte. I jo, si hem de ser una bona colleta si que vindre, pero si som 4 gats no.
X

Anònim ha dit...

estic d'acord Xavi...després si no hi anem, podriem fer un canvi i per exemple anar a fer Raquetes un dia dels dos, aixi la Raquel estarà contenta...
Per cert Raquel, si no tenim calçat adequat per fer Raquetes, es lloga també??Quan val?

Ferran

Anònim ha dit...

uei tema carnaval, jo poder m'apunto, ja k veig k si poden apuntar dones tb..jejej

i tema 2n:Andorra, k i nireu a eskiar?pk ja sabeu k a mi n sem dona gaire b..

spero respostes d tot

gràcies

RPP

Anònim ha dit...

jo al carnestoltes tb m'apunto...però 1r vull saber de q va..

tema andorra: vem dir de fer 1 dia esquí i un dia caldea xq així la gent que no li agradi esquiar vingui...Ah, tb podem anar a provar lo del Tobotronc, diuen q està molt xulo, segur que riurem!VA, ANIMEU-VOS!!

Quan + serem millor!
S.O.

Anònim ha dit...

http://www.naturlandia.ad/

Mireu aquesta pàgina, podem fer raquetes+tobotronc i passar d'esquiar...si ha de venir + gent!!
Q us sembla?? Pot ser divertit! I a esquiar ja hi podem anar qualsevol altre dia...