7/1/10

REIS 2010: LA NIT MÀGICA




25 comentaris:

Anònim ha dit...

oohh! Que macos/ques!

Ferran

Anònim ha dit...

Impresionants!
m

Xavi ha dit...

Ostia, quin mega-reportatge dels Reis de Callús, deu ni do!! Esteu tots molt macus, suposo que us va anar bé a tots.
Nosatres la Cavalcada la vam viure a Madrid, la veritat és que està molt guapa.

Per cert, la ultima actualització del Killer ja esta al blog. POdeu veure l'ordre de matances inicial i el guanyador final.

Anònim ha dit...

Hauriem de començar a parlar què farem per Carnesoltes de Callús, que només queden 3 setmanes!!!!

Ferran

Anònim ha dit...

Nens i nenes, expliqueu algo del cirque du Solei. Suposo q va star wapo com sempre, no??
Ens veiem el finde que ve i parlem del Carnaval.
X

Anònim ha dit...

Doncs estavem a un lateral. Es veia força bé, tot i que l'espectacle en si, tenia poqueta cosa d'acrobàcies. L'espectacle de l'any passat va ser més "espectacular", tot i que aquest any van fer gags d'humor que van ser força divertits, fent participar molt al públic, fins i tot hi va haver algun crack del públic que es va "sortir".

Ferran

Anònim ha dit...

que vols dir amb això? que va sortir algú de vosaltres o que??

Ei doncs hem de quedar ja! per preparar lo de carnestoltes, comencem-hi a pensar!!!

m

Keralt ha dit...

Abans del Carnestoltes hi ha un "evento" més important encara!!! jejje d'aquí una setmaneta o així començaré a organitzar cosetes: gent que vindrà, menjar, beguda, activitats, etc.. Puc comptar amb l'ajuda d'algú?? Sense cap compromís eeh!! jejeje

Anònim ha dit...

pots comptar amb mi x organitzar l'"evento"

S.

Anònim ha dit...

Aqui arribar el meu comentari.

Vaig seure a la meva butaca i vaig observar totes les localitats plenes, i de cop em va sortir el Nuñez de crackovia que portu a dins, i vaig comença a contar tantes persones, els preus, les actuacions que feien, etc.. i ja no veia persones saltant, veia bitllets de 50euros!!! fins que vaig acabar malalt i vaig marxar al lavabo.

Conclusió preus molt elevats pel que ofereixen al public, o poder m'esperava tant d'aquest circ que vaig acabar un pel decepconat.

miki

Anònim ha dit...

bona explicacio Miki, jeje. Mira, jo he anat a veure 3 espectacles diferents del Cirque du Soleil i he pagat això que dius, entre 50 i 60 euros, i la veritat es que els vaig pagar molt de gust. A mi em van encantar tots tres. Potser aquest com diu el Ferran es menys "espectacular" pero t'asseguro que els altres ho eren moltissim.
En fi, tema carnaval, anem-hi pensant.
X

Anònim ha dit...

Heus aquí el Miki i el seu negativisme...jo us he de dir que sí que em va agradar, potser la segona part més que la primera, però són uns cracks i s'ha de reconèixer, la música potser era més xula la d'Alegria, però per mi van fer un bon espectacle, mereixedor del preu que vem pagar.

S.O.

I x Madrid q tal Xavi, molta neu i molt fred, no?

Anònim ha dit...

Miki....i què hi vas anar a fer al lavabo??? jejeje Vols dir que va ser provocat per la decepció de l'actuació?? jajajaja

Ferran

Anònim ha dit...

Doncs ahir amb la raquel vem anar a veure Mayumana, un espectàcul molt maco a Barcelona, va estar bé i ben barat! (bueno baratíssim, era un regal de reis...)
m

Queralt, t'ajudarem amb el que sigui....... però lo primer és el carnestoltes, que encara s'ha de decidir tot!!!!ç

Algú té alguna idea?

m

Anònim ha dit...

per cert, Miki segur que el circ aquell que ve de tant en tan a Callús és molt més xulo que el circdusolei, almenys porten camells i yenes!
m

Anònim ha dit...

Vaig fer una visita al sr. Roca, jeje.
A veure l'actuació va estar bé, però m'esperava més, pagar 28 euros es just, però jo no pagaria 60 o 70 euros per veure aquesta actuació.
Segurament les altres eren molt més guapes, jo ja vaig sentir un comentari d'un altre espectador que deia, "aquest any an fet poques acrobacies, i molt més humor", i jo que soc una mica soso i no em trobava bé m'ha quedat aquesta opinió.

miki

Anònim ha dit...

tu no et trobaves bé, una mica + i vomites a sobre el calb que tenies davant...sort que et vas poder esperar a la mitja part que sinó....sí que haguessis fet un numeret de circ...jejejeje

S.

Anònim ha dit...

idees:

http://www.gamefilia.com/apohell/22-01-2009/18461/ideas-para-disfraz-de-carnaval-que-este-ano-no-te-pille-el-toro

Anònim ha dit...

uei keral pots komptar am mi x organitzar l'evento tb!!heheh

muaks

RPP

Anònim ha dit...

de totes...em quedo amb el pack de sanmis

FPJ

Anònim ha dit...

Callussencs, dimarts que ve començo un curs per profes de mariconades d'internet a Callús, a ESC Joventut de Callús. Em podeu dir on és això???
X

Anònim ha dit...

Deu ser al cole de Callús, al costat de l'ajuntament!
m

Anònim ha dit...

a mi em sona molt però no sabria dir-te....

S.O.

Anònim ha dit...

Callús és tan gran, que nose pas...ves a l'oficina d'informació i turisme...potser allà t'ho diran.

Ferran

Anònim ha dit...

jajajja, mb ferran!!

Xavi com cauen eh....

Avui han dit que per aquest curs han de venir 4 autobusos ja q la gent està molt interessada i amb cotxes hi hauria massa tràfic