1/9/11

Correbars de fi d'estiu!



Ja hi sóm!


16 comentaris:

Anònim ha dit...

Inscrits:
1.Marc
2.Ferran
3.Fran
4.Ari
5.sebi
6.Gemma
7.Albert Prat
8.Pili
9.Oriol
10.Masha
11.
12.

Quedem per sopar també? Llocs??

Ferran

Anònim ha dit...

1.Marc
2.Ferran
3.Fran
4.Ari
5.sebi
6.Gemma
7.Albert Prat
8.Pili
9.Oriol
10.Masha
11.Xavi

Ostia! vaig enviar un mail (o això pensava) afegint-me a la llista i ara he vist que no hi era...En fi, que si que vinc.
X

Anònim ha dit...

L'Ari proposa Cherries!
A mi m'està bé.

Jo hi puc trucar. Si ningu diu res, trucaré al Cherries de Plaça Catalunya que està a prop del Tribeca!

Demà divendres tarda data límit per apuntar-se.

Ferran

Anònim ha dit...

Perfecte, reserva d'horeta que allà van tard, i de eft cada cop que hi hem anat sortim amb ganes de no tornar-hi!!
m

Anònim ha dit...

Jo estic d'acord amb el Marc, a mi no m'agrada gaire el Cherris, però tampoc se on podriem anar. I aquell lloc d'allà plaça catalunya que vam anar un dia? Que és així com fosc...no se com es diu. Però si us està bé el Cherris, cap problema.
X

Anònim ha dit...

crec que vols dir el delorean, si és aquest trobo que és una mica car pel que donen, però tant me fa

m

Anònim ha dit...

de fet la ruta es pot modificar, podem anar a altres bars. inclus crec que lextrem no esta ni obert, i a la tribeca no hi ha mai ningu! per aixo deia que pensessiu la ruta...

M

Anònim ha dit...

es veritat, es el deloreal (porque yo lo valgo), ara recordo que no era pas barato. I això dels bars, estic una mica desconectat, fa 3 anys que no surto per Manresa, aixi que la ruta la marqueu vosaltres.
X

Anònim ha dit...

Perfecte....després de 8 comentaris, no hem avançat res....

Vinga nois, proposeu solucions coi!

Ferran

Anònim ha dit...

Però si només hem comentat tu el xavi i jo, que aquí no hi entra ningú! fes un mail i que responguin el mail

m

Anònim ha dit...

Potser m'animo a fer uns remembers coma cofundador de la primera edició...

Ja sabeu qui soc!

Anònim ha dit...

qui ets?

Anònim ha dit...

El primer correbars, jo hi era...

Gerard! jajaja

Quin dia es?

P.D: Perquè veigueu que segueixo el bloc

Anònim ha dit...

ostia! Segueixes el blog?
El dia es aquest dissabte 3 de setembre, tal i com diu al cartell asqueros

m

Anònim ha dit...

Bé Gerard!!!
A veure si és veritat! Dissabte 3 Correbars, i anem comentant com va evolucionant el volei!

Al final on truco? Al Delorean??
Trucaré demà al migdia!

Dieu algo coi!

Ferran

Anònim ha dit...

Ostres! Ara he vist els mails...

Doncs fet! A la Pineda! Reserva l'Albert?

FPJ