18/9/11

EL GRAN REPTE: Xavi sub 42'

Doncs el repte és molt senzill i l'aposta ben clara. Fa unes setmanes el Xavi i el Ferran es van apostar un sopar del tipus "quenofaltideres" amb les següents condicions.

EL Xavi disposa de temps fins al 31 de Juny del 2012 per baixar de 42 minuts en una cursa de 10 km. El temps haurà de ser oficial, és a dir, comprovable pels diferents sistemes de cronometratge (p.ex: championchip). Recordem que actualment té una marca de 45' 12'' aconseguida a la Cursa de Sant Boi el 27 de Febrer de 2011.

Aneu fent les vostres apostes!!

33 comentaris:

Anònim ha dit...

Diré vàries coses:
1.-Ja sé que la meva entrada era pena, però no calia "tapar-la" tan ràpid! No m'heu deixat ni 2 hores de glòria!

2.-Xavi, molt bona la foto de la teva entrada!

3.-A l'escrit poses 31 de Juny, i aquest dia no existeix!

4.-Les condicions era que cada cursa que vagis, ens has d'avisar amb minim 24 hores d'antel-lació, i si és per aqui al blog, millor, perquè així en queda constància que ho fas!

5.-Marc, els dos hem complert amb la nostra paraula de l'entrada!

6.-Repeteixo que qui vulgui venir a Sort que es pronuncii, no crec que ho faci ningu, el blog està mort!

7.-El Madrid ha perdut 1-0 contra el Levante!!!!

8..-Avui he marcat un gol amb el Callús, i no era a pròpia porta. He obert la llauna! 1-0. Al final 3-2. VAMOS!!!!!

9.-Ja no m'enrollo més.. Ens veiem!

FERRAN

Anònim ha dit...

Molt be! Heu complert i heu fet una entrada cada un, potser fan rellançar el blog...

A veure ja es segur lo de sort? ori que hi dius? T'esperem o que?

m, potser fan rellançar el blog...

A veure ja es segur lo de sort? ori que hi dius? T'esperem o que?

m

Anònim ha dit...

ostres nose que ha passat amb l'ultim missatge...
M

Anònim ha dit...

Jo a la Merçè vaig fer 44'18'',
Sento dir-te Xavi, que ho veig bastant difícil que baixis de 42 min...

Gerard

Anònim ha dit...

Xavi jo estic amb tu, faras aquest temps, pero el que em posaria palote seria que guanyesis al FErran.
Miki

Anònim ha dit...

Visca Gerard! Algú que ve a mi!!
Tothom diu que el Xavi ha guanyat l'aposta...ho veuen molt fàcil tothom...
El temps ens donarà la raó Gerard.

Miki, deixa de sommiar, tinc més fàcil jo guanyar el Barrufet, que el Xavi a mi...imagina't!

Ferran

ØriøL ha dit...

No cal que m'espereu. Si li voleu comentar a algú altre endavant (Gerard, ...)

Anònim ha dit...

Ei Ori no ens fa res esperar, si vols marxem més tard i cambiem el sopar pel dinar de diumenge!

Arribem allà, anem a fer un got ràpid a dormir i l'en demà esmorzar ràfting i dinar, lo dels barrancs amb aquest fred a la tarda....ja veurem.

Però està confirmat que hi anem aquest cap de setmana no Ferran? has reservat?

m

Anònim ha dit...

No he reservat encara, pq estic esperant a veure si s'apunta algu mes...

Gerard què???

Ferran

Anònim ha dit...

Vale, ja m'he cansat. He trucat i he reservat per 4 persones, tot i això, m'acabaran de confirmar la disponibilitat aquesta tarda.

Vinga, mos vemos!!

Ferran

Anònim ha dit...

A Llavorsí aquest dissabte marca pluja, però diumenge sol. A veure que fa.

m

Anònim ha dit...

Wenu, a nosaltres ens interessa el diumenge!

Ja està reservat i confirmat!

Ferran

Anònim ha dit...

Ferran a quina hora jugues? jo a les 16.30 a Artés. Espero que no hi hagi prórroga
m

Anònim ha dit...

Jo a les 16:30h a Súria.

Podem sortir a les 18:30h tranquilament, jo ja portaré la maleta feta dins al cotxe.

Tu Xavi on seràs? A Súria?

Ferran

Anònim ha dit...

El Sebi m'ha dit que em dirà quelcom demà matí si vindrà o no, potser també ve la Gemma (pagant ella clar).

Xavi, la Laia quan arriba? Li podries dir que vingués també!

El Gerard no dóna senyals de vida?

Ferran

Anònim ha dit...

Jo ara mateix estic amb mal de cap i no estic gaire fi, suposo que per dissabte ja estaré recuperat.
La Laia torna dilluns, per tant, res de res.
Estic a Gironella, pero dissabte ja baixaré a Súria. Quan hagueu acabat els respectius partits em passeu a buscar per casa.
X

Anònim ha dit...

D'acord!
Doncs Marc, aniria bé que vinguessis a Súria, així ja sortim tots d'allà!

FPJ

Anònim ha dit...

ok, qui més ve? som 3? a veure si el sebi diu algo ja.

m

Anònim ha dit...

Ostia, que trist si només som 3, no?? Ens tocarà remar més a la barca...
X

Anònim ha dit...

jajaja, no patiu, que algu o altre s'apunta!!!

Qui faci un comentari al blog (que no sigui marc,xavi o ferran), viatge gratis a Sort!!!!

Ferran

Anònim ha dit...

Gerard i Sebi, en principi, no poden venir. Jo tb li he dit a l'Ari, i té actuació diumenge mati...

A qui més li podria interessar??

2 visions:
1.-Aqui al blog no entra ni déu, o...

2.-Ningú vol venir amb nosaltres a Sort...tanta por fem?? jajaja

Ferran

Anònim ha dit...

Al blog no hi entra ni deu!!!
però bueno...

Doncs trobem a algú, i si no hi anem els 3, però demanem els 4 sopars i ens el partim

A les 10 juga el Barça per tv3, ja haurem arribat no?

m

Anònim ha dit...

Ostia... ja em veig jo sol amb els dos solteros de oro. Vosaltres que teniu 500 amics al facebook, no en podreu trobar cap que vulgui venir? És gratis, ehhhhh!!!!!!!
X

Anònim ha dit...

Jo li podria dir a un amic meu del facebook, però em sembla que al ferran no li sentaria bé...

m

Anònim ha dit...

Ostres sí, crec que s'ha de recalcar que és gratis!

m

Anònim ha dit...

heu trobat a algu?

m

Anònim ha dit...

Va Ferran, fes un fitxatge sorprenent d'última hora, jo crec que ets capaç de sorprendre.
Com quedem? A les 18:30 a casa meva (Súria)? Jo ja estaré allà.
X

Anònim ha dit...

A veure gent! Jo jugo a futbol a Súria. Ja portaré la maleta. No portaré el meu cotxe, així que aniria bé que Xavi, em passessis a buscar pel camp del Súria. Va bé??

El partit comença a les 16:30, a les 18:30h estaré dutxat, nèt i polit.

Quedem així doncs? Si no pot ser, truca'm al mvl, que no em tornaré a conectar per aqui!

Ferran

Anònim ha dit...

a mi tant mes agafar el cotxe, pero per on hi voleu anar a sort? Des don sortim?
M

Anònim ha dit...

festa major a llessui! Nit memorable! I dema uns raftings, gentilesa volei puigreig

f x mesa volei puigreig

f x m

Anònim ha dit...

Gran cap de setmana al Pallars! Avui un bon rafting amb solet, dinar gratis i cap a casa.
X

Anònim ha dit...

Oi tant!!! Llàstima que no aprofitessim el 4t viatge...

Ara, a preparar el Cap d'Any! jeje

Ferran

Anònim ha dit...

Marc, posa alguna foto de Sort!

FPJ