4/8/07

Cosetes dels últims dies de Juliol 2007

Han passat moltes i moltes coses en aquests últims dies, hem aprofitat molt el mes de Juliol, ha estat genial compartir moments al costat vostre, aquí alguns records del Juliol 2007!





Concentració fent un Stage a la Carpa del Riu la nit previa a l'inici del torneig de Volei-platja de Callús. Els assistents a la convocatòria, moltissims, crec recordar que hi havia molta gent de Callús...aquí a la foto...uns quants, Miki, Oriol, Marc, GERARD (el suec), Massana, Ferrané, Ferran, el tiet SERRA, Siscu Bates (Fran) i Enrik Larsson! Grans moments viscuts a la Carpa....que no pari l'estiu!!!

Un diumenge, després del Volei, al Viena...Masna, Laura Fabregas (la soco), Frans, Ori, Miki, Barru!!!!!!!!!!! (que gran que es aquest noi), Ferran i Roser!
Aquí una foto de la carpa del Riu del divendres 27-07, on apareix Enric, Masna, Ferran, Feliu, El Superferrané! Oriol, la convidada especial Roser, i Frans (alias Siscu Bates).
Que continui l'estiu!!! D'aquí poc, més fotos... Si hi ha algú que en vulgui una especial, que ho digui, que la penjaré...jeje! XAOO!!! Bones vacances!






3 comentaris:

Anònim ha dit...

deu meu senyor!!!estic completament calb a la primera foto!!!Estic enfonsat moralment, no aixeco cap...
X

Anònim ha dit...

jajaja! que va Xavi, és un truc de càmara...no et preocupis, que en la realitat tens més pèl que el MARC!
Per cert, allo de si voleu alguna foto en especial va en sèrio...dieu, i jo les penjo!
Ferran.

Anònim ha dit...

Jo tb en tinc bastantes de fotos daquests dies... si en voleu

MIKI! no havies de posar lo del club escursionista?????? A aquest pas no shi apunta ningú!
M