1/8/07

Curiositats nocturnes

Aquest dissabte passat, al menfis, es va viure una d'aquelles històries que es repeteixen a milers, segurament va passar varis cops durant la nit i en el mateix metre quadrat.

És una situació en la que no saps com reaccionar, acceptan-ho o imposant-hi. Si ho acceptes et sents destronat i amb raó, ningú té dret a pendre't el teu moment de glòria, a no deixar mostrar els teus dots, ni d'exibir-te a tothom...
...ningú té dret a fer-te fora del "podium"!!
...3....2...1.......comença la seqüència...

El nostre amic puja al podi...


... agafa posicions...

... i comença a fer un ball que deixa de pedra la sala...


...sempre respectant la noia que hi ha al costat, són les normes del bon ballarí de podi...

... de cop algú entra en escena...


... és una "senyoreta" que no pot aguantar d'enveja veient com algú li fa hombra, i roba literalment el lloc al nostre amic...

... ell intenta dialogar, -jo em quedo aquí, ok?

...però ella fa oides sords i segueix tant panxa...


... el nostre company entent que hi ha gent amb la que no val la pensa discutir li cedeix el lloc, sap que ha deixat el llistó alt i que aquesta intolerant no té res a fer...


...JA! però el que ella desconeix és que sempre et pots posar per la banda de fora de la valla ! !

6 comentaris:

Anònim ha dit...

jo vax viure la seqúencia en directe, i la veritat es q va ser aixi, tal com lesplica el Marc. I sa de dir q la tia de les tetes repretades no va fer ombra al nostre compatriota Ferran.
X

Anònim ha dit...

uouo! Marc, te l'has currat la seqüència i l'explicació, ets un crack! Menos mal que no la vaig liar, pq sino aqui hagues sortit retratat! jejeje.
Ferran.

Anònim ha dit...

Jo deuria anar molt tou o no se on cullo estava pero aixo no u vaig veure, era a menfis? Vaya tela.
MIKI

Anònim ha dit...

No, no la vas liar, però la tia s'ho hagués merescut.
mIKI, tinc una foto teva del mateix moment, estaves amb l'oriol, veu estar 3 hores xarrant..

Anònim ha dit...

Osti que boooo! Quines nits les d'estiu...son irrepetibles!
Aquest finde més!!!!
Dijous: Carpes!
Divendres: Carpes 2
Dissabte sortida nocturna per un paradís desconegut, ja que diumenge toca platja!!
Tothom qui vulgui venir que ho digui aqui!!!
Ferran

Anònim ha dit...

Ei fa poc que he descobert akesta web, i la veritat, he d'admetre que està super qrrada!
Els videos són boníssims, es nota que us ho passeu molt bé, el millor de tots per això, és el de FRIENDS!! està mol currat, i no es queda enrere el del cotxe fantàstic, jajaja. sk ara em venen al cap uns qans més...

un petó
krmeta ;)