23/8/07

Noticies PDC (Prensa del Cor), Cas Similar

I d'això que m'en dieu?



6 comentaris:

Anònim ha dit...

NO TE RES DE DOLENT, TENS DE SORTIR ALGUN DIA DE L'ARMARI!!! VAL MES TARD QUE MAI.
ALERTA AMB LA COLLA DEL PASSEIG DE CALLUS QUE PEL QUE ES VEU TOTS S'ESTAN TORNANT......
NOTA IMPORTANT:
TOTS ELS TIOS QUE ANEU A LA PISCINA DE CALLUS AGAFEU DE CASA UN TAP!!!! PER SI LES MOSQUES!!!!!

Anònim ha dit...

jajaja, la veritat, jo m'ho pensava, xo no volia dir res... pk scla, amb la vostra edat i que no tingueu novia... fa una mica de pudor no???

ostres, xo ara k m'hi fixo, feu bona parella e!!!

ns veiem aviat... petnets ;)
Carmeta

Anònim ha dit...

Aixo es un fotomuntatge del Marc, jo aquell dia no i era,jeje,pero podeu estar trankils que jo ja tinc el meu cor ocupat.
MIKI

ØriøL ha dit...

Miki, ja et vaig dir que no podriem mantenir el secret gaire temps i que ens pillarien!!!

Suposo que ja no cal que ens ocultem mes... Les sigles PDC en realitat són DPC: Dats pel cul! :D

Anònim ha dit...

JAJAJA que bo lo de les sigles!

Bueno que ningu s'espanti que aquestes ultimes fotos son antigues, potse ja han tallat i ara tenen altres objectius!

Xavi ha dit...

lo q esta clar, es q soc lunic solter del PDC. EL Marc am novia reconeguda, i ara les dues perelles homosexuals, FRAN-FERRAN i ORI-MIKI. Em sento aillat...:(