13/2/07

NOVA PROGRAMACIÓ DE "La colla". Setmana del 12-02-07 al 18-02-07

Hola a tots. Primer de tot dir que sóc el Ferran, i informar-vos que d'aquí a poc canviaré de cole. Així que entraré a formar part de la llista d'interinatge, i segurament dilluns ja estaré treballant en un altre institut.
A lo que anavem, nova programació. Després de l'èxit rotund al Carnestoltes de Callús (vam ser els guanyadors morals) ve més activitats.
Dijous 15, a la nit hi ha festa INEF a tunel BALMES. Algú s'apunta? Si algú ve, jo hi vaig..sino pos no, jeje.
Divendres 16, a partir de les 22:30h.SOPAR + MADUIXA + KARAOKE + SIELU
Dissabte 17, a partir de les 21h. SOPAR + CARNAVAL de SALLENT (vestits de Vells).
Apa, ja deixareu els vostres comentaris! Fins aviat!

1 comentari:

Xavi ha dit...

Eiiii q soc jo!!! Em recordeu??? Lo q anava a dir... Felicitats Ferran i si dilluns et criden benvingut al club dels sustituts. I x altra banda, ja li e comentat a Ferran q potser divendres em kedare a la nit a fer el cabra am vosatres, unes maduixotes i uns karaokes, i dissabte a les 8.30h a la Molina i a currar com un gilipolles. Ja us informare del q acabo fent.
Apa, ens veiem wapos/es
XAVI