22/2/07

Praogramació de la colla. "setmana del 19 al 25 Febrer"

Hem començat una altre setmana, i dir-vos que: el Ferran, o sigui jo, ja ha començat a fer interinatges de professor d'ed. física. Estic a Manlleu i tinc classes de 2n ESO, 4t ESO i 1r de Batxillerat.
Pel que fa a la programació de la setmana podriem dir que:
Divendres 23, quedem després de sopar per fer unes maduixes...a les 11:30 al passeigdecallús. Si ens animem podriem anar a fer uns sielus...i sino, doncs no.
Dissabte 24, jo tinc sopar de C.F.Callús, i després sortirem per Manresa, o sigui que es podria fer perfectament uns Menfis!!!

Aprofiteu aquesta setmana per estalviar una mica, perquè la setmana que ve hi ha l'aniversari de Oriol i l'hem de fer ben grossa!!!!!

Ja només queda 1 mes i mig per setmana santa, i ja deixo caure que hem de fer una sortideta....tipo Castelln0u de Bages com l'any passat....ja anirem parlant-ne...

Apa, espero els vostres comentaris d'assistència o no en aquest cap de setmana. Fins aviat marrecs!

1 comentari:

Marc ha dit...

Jo si puc m'apunto!
Aviat penjaré les fotos del carnestoltes en forma de video cutre, s'està elaborant.