26/7/07

CLUB CICLISTA CALLÚS

Hola amcis tal dia com avui uns quants amics em parlat de crear un club al nostre poble, un poble com Callús no pot estar mes temps sense un club ciclista, som molts practicants que ensagradaria portar els nostres colors per tot catalunya, ens agradaria que tothom ens ajudes per tibar aquest projecte endevant, no fa falta ser ciclista per ser del club, es faran diferents activivtats per tots els socis, com butifarrades, excursions, inicacio al mon del ciclisme, duatlons i atletisme als nens/es, crear un pedalada popular i una cursa d'atletisme ,etc... som gent jove amb ganes de fer coses pel poble.
Dintre el club tambe estar la seccio de duatlo i triatlo de muntanya i carretera, amb aquest tema ens encarragarem el Pep i en Miki dos grans experts en aquest món, aixo també estara obert a tots els que estiguin interesats esperem que s'animi algu que nomes som 4 al equip que ara correm amb el Sallent pero vindrem al Callús, també i haura una seccio al atletisme un esport molt practicat a Callús, es disputaran curses i una sortida al extranger a fer una marato com cada any em fet uns quants del poble, es fara roba de ciclisme, atletisme. monus de duatlo ,s'en pot fer de tot tipus.
Aixo es un avanç del projecte, el proper divendres ens reunim i us podrem donar mes informació,comptem amb la vostra ajuda nómes seran 15 euros de cuota al any.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

15 euros! Jo em faig trisoci i pago tres cops!

Moltbé l'explicació, a veure si la gent se us anima, potser haguessis pogut posar alguna foto...
Marc

Anònim ha dit...

ferran, no havies de penjar unes fotos???
M

Anònim ha dit...

unes fotos? les de san fermin...ja les vax penjar...!!!
Jo tb mapuntare de soci al CCC.
Ferran.
Divendres nit sortim de festaaaaaa!

Anònim ha dit...

eren unes fotos teves del regio7...

Jo avui tinc sopar de feina, o sigui que potser ja ens veurem després.
M