9/7/07

Els que vulgueu veure el vídeo del Correbars està a la 2a entrada!! Baixeu una mica avall!

ANÀLISI CAP DE SETMANA:
Per fi arribava Sant Fermín!! Després d'esperar un any tornavem a Pamplona!!
Vam marxar divendres a les 8h del vespre...anàvem una bona colla del poble, entre els quals hi havien els homes del PDC! Xavi, Oriol, Marc, Fran i Ferran. Tots cap a PLAMPLONA!
Després de parar a sopar pel camí vam arribar...tota la nit de festaaaaa i a les 8h les vaquilles!!!!
A dormir, dinar, siesta i a la tarda Xarangues!!! Lo millor del món!!!!! Al vespre sopar, més festa, dormir una miqueta i vaquilles un altre cop!!! Esmorzar i viatge de vuelta! Fins l'any que bé! És una festa com poques!! La gran concentració de gent, de bon rollo, de festa, de vacances...és genial!!!

PROGRAMACIÓ SETMANA:
Dimarts 10: a les 8h al PDC, marxem a Puigreig a iniciar el torneig de Volei platja! Sopem allà!!Dijous 12: a les 8h al PDC, marxem a Puigreig a continuar la lligueta de Volei platja! Sopem allà!
Divendres 13: a les 8h al PDC: comencem les eliminatòries finals del Volei platja de Puigreig, tota l'afició que vulgui venir, que s'apuntiiii, és gratis!!! L'equip del PDC us agrairia el suport incondicional!!! Sopar a Puigreig i després....cap a la Carpa del Riu!!!!!!
Dissabte 14: Comencen les 24 hores de Futbol sala de Callús!!! a les 6h de la tarda....
A la nit el torneig segueix, però l'equip del PDC es desplaçarà a Menfis per fer un stage d'última hora!! jejejejejeje.
Diumenge 15: 24 hores de Callús de Futbol sala! Segur que durant tot el dia hi haurà un gran ambient a la pista, i a la piscina....la final és a les 8h del vespre! Us i esperem a tots!!!

Anònim ha dit...

ei ferran! fes una entrada on surtin unes quantes fotos de sanfermines pel deleite de la penya!