16/7/07

I avui al Regió 7...

8 comentaris:

MIKI ha dit...

cullons kin primer pla que t'han fet, al final et faras famos amb el diari, primer va ser a l'expo bages i ara a PuigReig, t'estan fent un segiment,jaja

Anònim ha dit...

em penjare la foto a l'habitacio com fa el Ferran am coses del futbol,, jiji, aixi fardare, q te cagas!!!XAVI

Anònim ha dit...

Eii! Que tal nanos!!!Estem a Praga, i acabem de veure la noticia...
Miki, ves amb el Jacint i diga-li que em porti un regio7 del dilluns...ja l'anire a buscar quan torni de la Rep. Checa! Sino el pots aconseguir digamu!!!
Ferran.

Anònim ha dit...

Uoo! com va per aquí?? molta festa??

marc

Anònim ha dit...

Ja tinc el regio7 no et proucupis, vinga que u passeu molt be.
MIKI

Anònim ha dit...

Enhorabona a tots els d l'ekip! sou uns craks del volei eeeh! però ja sabem el vostre secret: fer akella mena de dansa abans d cada partit, i així espantar l'ekip contrari! jejjeje apa, k vagi bé als d Praga i als d Callús! ;)

Keralt.

Anònim ha dit...

Ei penya! Doncs ahir vam sortir una estoneta, estavem morts del viatge, i moooolta calor. Avui hem visitat coses de Praga, i a la nit anirem amb barco pel riu a fer un sopar romantic, jeje.
Miki, merci pel Regio7, ja tel pagare!
Records a tota la penya de Callus!
Ferran.

Anònim ha dit...

Enhorabona per la victòria!!

Jo confiava en vosaltres, vaig votar que quedaríeu primers (això és més que amor de germana, Marc!).

I + després de veure el ball... no tinc paraules..

Txell