21/9/07

HIMNE C.F.Callús

Sembla que fos ahir quan un grupet de joves impulsats pel cant de les Caramelles de Callús van tenir la brillant idea de fer un himne pel futbol del poble. La idea va sorgir a les caramelles del 2006 i es va quedar amb paper moll i aturat fins a les Caramelles del 2007 on, per pesadets vam tornar a insistir-hi. Ara si, es va començar a aixecar. Es va demanar al mestre Josep Badia que poses la música, i al mestre Pere Fons que hi posés la lletra. Ja estava tot encarrilat. Primer va sortir a la llum la lletra, després la música. Dies més tard ja vam tenir qui la cantaria, seria la coral del nostre poble. Aquests la van començar a ensajar, i avui divendres dia 21 de Setembre, per fi.....la gravaran! 1 any i mig després s'haurà acabat la peça mestra, una peça que esperem que soni durant molts anys i moltes dècades al nostre poble. Aquesta gravació tindrà lloc al Casal del poble, a les 9:30h vespre, i l'estrena al Camp en el primer partit de lliga, dissabte 6 Octubre, esperem vingui tota la nostre gent del poble, que en són la millor afecció!
Aquí teniu un link per recordar "a manera cutre" i no pas a 4 veus, del què serà aquest projecte, un projecte de fa temps, i per molts anys!!!! Que comenci l'espectacle!
http://www.youtube.com/watch?v=J6m9F-fuDpw

8 comentaris:

Anònim ha dit...

O sí! quins records! Ja posaré algun video inèdit del como se hizo de la versió cantada pel Ferran!
Marc

Anònim ha dit...

uooooooo!!!! videos inedits!! que bo! jeje
Marc, l'entrada amb més comentaris ja és una altre! Amb 31!!!
Avui a les 12h al PDC x fer unes carpotes!
F.

Anònim ha dit...

Jo vinc si hi va qui sé jo... sino no

Anònim ha dit...

jo hi anire vagi ki vagi, tot i tot, si hi va ki jo se, millor...

Anònim ha dit...

Jo hi vaig si hi va el Marc.
Marc

Anònim ha dit...

ostia santa....quina colla...sou pitjor que els que tinc jo a l'escola de Fonollosa....entre els comentaris i els que s'obliden de posar el nom...aiai
FERRAN!
PD: Jo si que hi anire a la carpa! I no hi aniré sol (n'estic segur)

Anònim ha dit...

NO!
Jo no hi aniré, la Carpa vindrà a mi, perque no us equivoqueu, jo no em moc, estic estàtic al centre de l'únivers i és aquest qui es mou per mi.
(podria ser..)
Marc

Anònim ha dit...

ostia marc...quines empanades mentals que et fots...es que n'has de tenir de temps mort e? ! :D
Fins a la nit!!! a les 10h al Stop!
F.P.J