11/9/07

Montserrat 11

Avui, com cada dia 11 de cada mes, a Montserrat es reuneixen tot un grup de persones a veure ovnis, bé, veure'n veure'n nosé si en veuen gaires, però s'expliquen unes històries bastant curioses.
Avui hi va el Ferran, i jo li he encomanat la missió de grabar alguna d'aquestes històries per compartir-les, a veure si ho fa.

Buscant he trobat un programa de ràdio fet a Montserrat l'11 d'agost d'aquest any, que bo:
Aquí!

I aquí un blog que també parla del tema:
Aquí

Si us interessa mireu-ho, jo personalment no em crec re de re... Ferran fes alguna foto de les llumetes també!

I pel Miki la cançó que demanava ahir, mentre feiem uns sin-star
Aquí ...unes penes!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Miki, ara ja te l podras aprendre d memoria i axi 1 altre dia ja l sabras kantar d puta mare.
la canço diu:
NO CONTROLES, MIS VESTIDOS
NO CONTROLES , MIS SENTIDOS..................

RoseretA

Anònim ha dit...

Ja hem anat a Montserrat. Un grup de més de 100 persones s'han reunit per escoltar el mestre Lluís Grifols, que ha anat explicant les seves històries i teories...em gravat alguna història, i aviat estarà penjada al blog...fins aviat!

Anònim ha dit...

Jo també tinc algun document sonor d'ahir a la nit que és digne d'escoltar, a veure si avui ho penjo...fa posar els pels de punta!

Anònim ha dit...

Marc

Anònim ha dit...

Marc, jo avui no puc quedar per preparar els jocs...m'ha tocat treballar de mestre a Fonollosa...durant 3 mesos...
Dema a partir de les 5h de la tarda tinc lliure, de 5 a 8h Xavi si vols quedem tu i jo i ho preparem...em sembla be les idees que vas tenir..ok? XAO
Ferran.

Anònim ha dit...

Marc, jo avui no puc quedar per preparar els jocs...m'ha tocat treballar de mestre a Fonollosa...durant 3 mesos...
Dema a partir de les 5h de la tarda tinc lliure, de 5 a 8h Xavi si vols quedem tu i jo i ho preparem...em sembla be les idees que vas tenir..ok? XAO
Ferran.