28/9/07

IN-IN-DE-IN-DE-NDÈN-CIA!

Ahir al matí vaig haver d'anar a Casserres per coses de feina, i tot i que per aquella carretereta has d'estar concentrat en cada revolt, vaig poguer vislumbrar de reull una pintada, que no hagués passat a la història si no fos perque en el meu subconsient va saltar alguna alarma.


Vaig afluixar i m'hi vaig fixar detingudament, després, no em va quedar més remei que fotografiar-la!



Quin riure! i mira que és grossa!
Des d'aquí faig una crida per buscar l'autor de l'obra d'art!!!!
Un altre cas similar seria aquest: -->Indendència!<--

5 comentaris:

Anònim ha dit...

si no ho saben escriure, dubto bastant que sàpiguen que vol dir, i fins i tot dubto que sàpiguen el perquè ho han escrit, o el perquè la volen.

MC

Anònim ha dit...

k boooo!!!!! vaia despistats.... xDDDD haurien d fer tippexs d'aquest tamany... jeje

Keralt.

Anònim ha dit...

xDDD
vaia tela, Marc envieu a www.fotolog.com/lesparetsparlen
aquesta pintada s'ha de penjar...
lo bo és que està feta estil "mural" a 2 color , encara no entenc com no van veure la cagada... així tenim el país...
Albert

Anònim ha dit...

Avui a les 10h al PDC, sopar+algo mes...!!!
FPJ

Anònim ha dit...

Vosaltres sou molt joves, però no fa pas tants anys a Callus, a baix al "poli", hi havia una gran pintada, que durà anys, on hi posava "Indepència!"
Au, ara ja ho sabeu.