12/5/08

Anàlisi finde i Programació setmana del 12 al 18 Maig

Arriba l'anàlisi!
Dimarts passat hi va haver un monòleg sensacional al City Arms. Dijous notícion pel C.F.Callús. El Navarcles perdia i donava la possibilitat als callussencs de ser campions dissabte. Divendres: Vam anar a pendre algo al Bar de la Piscina, i després a la Gramola, fins a quarts de 3. Dissabte tarda partidàs del Callús i CAMPIONS!! Després celebracions pels Bars del Poble i sopar de celebracions a Manresa. Paralelament els nostres amics del PDC van fer un soparet a Can Miki: Xavi, Fran, Laia, Miki, Silvia, Marc, Raquel, Oriol. Després Oriol, Remei i Ferran cap a Menfis on vam obrir Menfis i el vam tancar. Allò si que era Sala Callús. Gran celebració!!!!
Del dissabte també destacar la Victòria de l'ASFE amb Marc i la del Súria de bàsquet amb Oriol (potser la última??)
Diumenge: Vam acabar amb soparet i al Cine, vam anar-hi 4, i allà vam trobar l'Ari i...
Chantaje! Gran película, la recomanem!

Programació setmana:
Divendres: Gramoles+Sielu?
Dissabte: Soparet típic de cada dissabte on hauriem de decidir qui té ganes d'anar de viatge i el lloc.
Diumenge a les 4:30h tarda VOLEI-PLATJA!

Frases del finde:
Una:
-Dissabte nit a Menfis: Nosé què em passa avui, però vaig abrassant a tothom.

I fins aquí amics...a començar una nova setmana amb molta empenta i molta diversió!
Recordeu que....SOU-TOTS-MOLT-MACOS (i maques).

16 comentaris:

Anònim ha dit...

tas descuidat q vam anar als Rocals el dijous: Ferran, Albert Prat, Esteve (l'home dels genolls pelats), Xavi i Marc.
Hem de tornari algun dia abans del 31, eh!!
X

Anònim ha dit...

Aquest dissabte 17 hi aniran el sebi i tots els pros, hi hem d'anar. Si voleu quedar entre setmana ja direu!
m

Anònim ha dit...

Ostres, es veritat, me'n he oblidat!
Wenu, ja ho has posat tú Xavi..ja queda clar. Dir que vam riure molt i que cada cop escalem millor!
Si que hi hem de tornar abans del 31!! Però jo dissabte a la tarda no puc, tinc celebracions del títol, fem botifarrada al camp.
Dissabte a la nit ja ens veurem al soparet, que aniria bé triar lo de les vacances!
Ferran

Anònim ha dit...

ei soc el Gerard mireu aquesta pagina web, es del Damià i ha fet la crònica del titol!

www.intentantserperiodista.blogspot.com

mola!

Anònim ha dit...

Molt xulo l'escrit i el blog!
m

Anònim ha dit...

Caram, m'ha fet emocionar i tot aquest escrit. Felicitats!
FPJ

Anònim ha dit...

Aquest dissabte hi ha escalada?
M

Ah! hem de fer un sopar per parlar del killer2, sens ve al damunt!

Anònim ha dit...

Aquest dissabte jo no puc, a la tarda tinc botifarrada al futbol d'aqui a Callús.
Al vespre podem fer soparet i parlar del Killer 2 i de les vacances!
FPJ

Anònim ha dit...

Jolin, això està molt parat e?!
A veure, plans per dissabte nit...qui vindrà a sopar¿?
FPJ

Anònim ha dit...

Ei ei! tranqui, primer arriba divendres, i jo m'incorporo a les escursions a la gramola i al sielu, ara que ja no s'ha de jugar més dissabte...
m

Anònim ha dit...

WOOO!!! Grande!!
Doncs au, excursioneta el divendres, sortida a les 23:30h del PDC, direcció gramola.
Hora arribada...depèn de l'aguante dels participants..
Fins demà a la nit!
FPJ

Anònim ha dit...

Aquests 4 que entreu continuament aquí, mireu el blog del Killer,

Es més gran oi?
Es veu més bé més gran? o ja està bé com estava?

Tenia pensat fer mes gran el del PDC

m

Anònim ha dit...

Marc, si q es veu millor, ja ho pots canviar ara mateix.
X

Anònim ha dit...

Jo prefereixo l'anterior format, pq sino les coses de la dreta no es veuen...i as de fer córrer la barra...axí que jo em quedaria amb l'anterior format.
Ferran

Anònim ha dit...

jajaja!
El que em temia, representa que els que ho veiem millor és perque la nostra pantalla està configurada amb una resolució gran, i la teva ferran, esta en una resolucio petita.
Si ho vols veure tot millor, a part del blog, fes això:
- ves a l'escriptori (de l'ordinador, no el de la teva habitació)
-clic dret del ratolí sobre el fons de l'escriptori (la foto si n'hi tens)
-clic a propiedades
-ves a la pestanya de consiguracion
-I al quadre de resolucion de pantalla, ves tirant cap a mayor,
es farà tot una mica més petit però veuras mes coses.
m

Anònim ha dit...

amb la pantala panoramica del portatil no cal fer tot aixo, ja es veu perfecte.
X