28/5/08

La Història del C.F.Callús (1921 - 1998)

Aquest any l'equip del poble ha fet una gran temporada, aconseguint l'ascens de categoria, de segur que serà recordat durant molt de temps. Tot i així són pocs els que encara ara poden recordar als primers callussencs que es van engrescar xutant una pilota, marcant els primers gols al camp de l'estació.

La passió per l'esport ha anat construint una història que sembla no tenir fi, si la voleu conèixer aquí la teniu:



-->La Història del C.F.Callús (1921 - 1998)

-->Descarrega-la! (cliqueu, i a la pantalla que se us obri aneu a archivo i guardar como)

15 comentaris:

Anònim ha dit...

OLE Marc!!!
Te l'has currat!!!
Ja quedara penjada aqui pels segles dels segles....
Ens veiem demà a la Carpa del Riu!!!!!!
Ferran

Anònim ha dit...

ai demà....divendres nit vui dir...
Demà tarda si fa bon temps...escalada!
FPJ

Anònim ha dit...

eiiii!! he stat desconectadíssima però veig k la meva frase pensativa ha triomfat! jejje és made in me eeeh! :P bueno, k vagi mb la setmana, i recordeu k dissabte s'obre la piscina!!!

Keralt.

Anònim ha dit...

Si, dissabte hi ha moltes activitats!
-S'obre la piscina
-S'estrena escalada als Rocals
-Hi ha el viatge d'esports d'aventura del CEC
-Hi ha el viatge a Salou del CF Callús.
I després perquè encara diguin que a Callús no es fan activitats!! Llàstima que coincideixin tan bones activitats en un mateix cap de setmana....però wenu, l'estiu promet!
CallúsCity a tope!!!
Ferran

Anònim ha dit...

Ori, xavi, i resta d'escaladors, avui a les 21.00 hi ha reunió per parlar de l'escalada, suposo que hem quedat a l'ajuntament no?
Ja ens veurem!
m

ØriøL ha dit...

Si, es fa a la sala d'actes de l'ajuntament.

Anònim ha dit...

Ei us animeu a fer uns voleis aquesta tarda, per alla 18.30?
a veure si no plou...
Qui vindria?
M

ØriøL ha dit...

Jo no puc. Too d'hora :)

Anònim ha dit...

jo avui a les 7 vax a jugar a tenis, stare a prop xo sense sorra i amb raqueta. ja em kedare x a les 9 star a ajuntament. Kedem alla fora (q jo no se on es la sala d'actes... :S)
X

Anònim ha dit...

ferran, un 1 x 1 ?

m

Anònim ha dit...

jo m'apunto

Gerard

Anònim ha dit...

Va si trobes mes gent, de moment som 2, hi podem anar!
m

Anònim ha dit...

Ei gent! ho sento, però vaig de cul, avui és el primer cop que entro aqui al blog...Ara tinc l'ultim entreno de la temporada amb el Manresa i després anem a sopar. Després de sopar, vinc amb vosaltres...
A les 12:15h a la Gramola!!!!!
Jo aquest finde no hi seré, espero que us vagi tot molt bé!!
I els qui vingueu avui nit, ja ens vorem!
Ferran

Anònim ha dit...

el dia que volgueu ja podem començar a quedar a les tardes per fer uns voleis no? jo puc a partir de les 7
m

Anònim ha dit...

Perfecte!!!
Avui a les 7:45h tarda a jugar a Volei!!! Jo stic a la piscina avui, i calculo que plourà a les 6h....però a les 7h ja haurà parat, així que.....uns voleis!!!
Fins dsp!
Ferran