19/3/07

Anàlisi cap de setmana i Programació setmana 19 al 25 Març

El dijous passat va ser un dia genial per mi (Ferran), al matí vax poder estar amb les estrelles del Barça de futbol, ja us deixaré veure les fotos, i a la nit....festa INEF amb Miki. Va ser genial, la sangria va corre abans de sopar i tot!!! I vam acabar amb una motxilla i una cartera de regal cada un.
Divendres jo estava petat, però això no treu que Miki, Oriol i Fran sortissin per Sielu...algo a destacar?? Ells em van dir que no...
Dissabte, el sopar de rigor tots els que podiem: Miki, Marc, Oriol i Ferran. Després de veure el repàs del Barça al Recreativo 0-4 vam anar a la Braseria. Record!! Vam poder sortir amb una hora de sopar!! Sembla que estan millorant en el servei...wenu, de fet és perquè només hi havia 4 taules. Uns chistes amb la cambrera, molt graciosa ella, lo més destacat del sopar...jeje. Després unes maduixes...unes altres sangries amb Marc, i cap al Menfis!! En principi Oriol estava segur de tornar a les 4h...però ja se sap, que a Menfis no pots marxar abans d'hora..sempre et troves a gent coneguda que et fan quedar fins a tancar!!!! Destacar uns riures amb la càmara de video de Menfis....era genial sortir per les pantalles grans per a que et pogués veure tota la sala. Va ser el moment més àlgic de la nit.

Programació setmana:
Dijous 22: Algú proposa algo??
Divendres 23: Jo tinc sopar del futbol Manresa (la setmana pasada el vam aplaçar) però després poden caure uns sielus no???
Dissabte 24: El sopar de rigor...i jo proposaria fer una coseta diferent, potser anar a Vic, que ja fa temps que no hi anem.
També hem de parlar de setmana santa...de moment som 9 apuntats...algú més? Apa, a posar comentaris!

1 comentari:

Xavi ha dit...

Estic en negociacions am Laura Bujalance per assistir a la Mega-Festa am possible acompanyant. Seguire informant.