14/3/07

Fotos

Avui estava pensant, qui deu tenir les fotos del Cap d'any d'enguany? i se m'ha acudit una nova utilitat pel blog: Localitzar totes les fotos que hem anat fent durant tots els anys que fa que fem coses, i demanar les que ens falten a qui les tingui.
O sigui que, qui tingui fotos d'events que creu que té poca gent o ningú que posi un comentari dient quines fotos té.
I qui vulgui algunes fotos que posi un comentari demanant-les.
Crec que això pot anar bé perque algun dia tothom tingui totes les fotos que hem anat fent!
Ex: Oi que aquesta no la té ningú?

4 comentaris:

Marc ha dit...

Jo vull les fotos de cap d'any 2007 i Casa Oriol 2006 ! qui les té?

Xavi ha dit...

La idea del Marc la trobo tan acertada com dificil de portar a terme. M'explico: aixo de poder compartir les fotos esta mb, xo per exemple, jo tinc totes les de cap dany i les de casa Ori 2006. Xo es clar , n'hi ha MOLTISSIMES, i si les poso totes aki sera un merder.ES una opinio, eh! Jo el que puc fer es posarles am un CD i passar-les, com vax fer l'estiu 2005. Xo pel que sembla aket CD no va correr prou i algu encara no te les fotos. En fi, ki vulgui fotos, jo en tinc moltes, mu demaneu i mirem com u podem fer.

Marc ha dit...

Cullo!
Jo no em referia a penjar-les aquí!
Això seria impossible, sino a localitzar-les per saber qui les té i qui les vol.
Així ara jo se que les tens tu, i algun dia et porto un cd i me les graves, ok?

Anònim ha dit...

Hola family!

Vaig seguint el súper Blog de tant en tant, no us penseu que perquè no escric, no us llegeixo. I tant!

GRÀCIES MARC!!! Aquí t'escolto amb el tema buscar propietaris de fotos. Perquè mira que ho he dit cops...

Tinc:
-Març 05. Castellnou
-Juliol05. Sopar emblemàtic a Can Xavi + rondetes al Refugi
-Juliol 05.Aniversari Miki
-Desembre 05.Cap d'any casa Miki
-Abril 06. Castellnou
- Gravacions vàries

Vull:
TOTES des de temps no molt llunyans. Des del 05? Jo us passo un cd a cadascun i em graveu les que tingueu. Va bé?


Fins ara!