11/4/07

Anàlisi cap de setmana i Programació setmana del 9 al 15 Abril

Anàlisi de la setmana, buffff. Aquí es podrien escriure pàgines i pàgines...Seré el més breu que pugui: Dijous: Vam fer unes sortides a Sielu: Fran, Oriol i Ferran. Evidentment, el vam tancar, i vam conèixer unes noies força simpàtiques. Divendres: En principi haviem de fer el Birra Crucis, però el mal temps ens ho va impedir. Al final sopar a Can Miki, i tot seguit sortida a un lloc on no haviem anat mai: Maduixa i Sielu! Els components: Fran, Oriol, Ferran i...MARC! Unes sangries a la madu, i cap a Sielu!
Dissabte: Dia de Caramelles a Callús, amb la participació de Miki, Oriol i Ferran. A la nit, sopar a Casa del Marc i amb el BUS cap a VIC. No el vam omplir, però l'ambient al bus va ser genial! Amb tot vam arribar a VIC. Tornada a les 6h del matí. Components: Marc, Raquel, Miki, Fran, Ferran, Massana, Oriol.
Diumenge: Amb poques hores dormides, i cap a Caramelles, un final genial! A la tarda, excursió a Castellnou tota la colla amb la participació extra de 2 amigues del Xavi que van donar més caliu. Vam fer uns quants jocs i a dormir passades les 6h.
Dilluns: Recollida i dinar a casa. A la tarda unes passades de fotos a Can Miki.

Programació setmana: Bé, em sembla que aquesta setmana serà força light (recuperem forces) Divendres podriem fer uns sielus, i el dissabte jo (Ferran) tinc sopar d'aniversari a Barcelona. El diumenge el Miki té la marató a París! Sort Miki!!!
Poseu comentaris, propostes....

4 comentaris:

Marc ha dit...

Com sempre un anàlisi parfecte!
Per cert estic pujant un video on surts de protagonista, pel disfrute de tots els teus fans, a veure si aquesta nit ja es pot veure.

MIKI ha dit...

doncs jo res de res aquest finde,marxu disabte a les 4 cap a girona aixi que el divendres a dormir d'hora.Us desitjo bona festa.

Xavi ha dit...

Jo el dissabte mati anire am bici, si no plou, x tant divendres nit res d res. Dissabte nit en podem parlar.

ØriøL ha dit...

Jo en puc parlar... a veure... deixeu-me consultar l'agenda... si, divendres i dissabte m'aniria bé ;)