12/4/07

MARATO DE PARIS


Doncs ja tenim aqui el dia de marxar cap a una altre ciutat a correr (sera que no hi han curses a casa)si pogues tornar enrera no i aniria, pero ja esta tot pagat, aixi que tindrem que patir una mica.
Som cinc participants,encapçalant el grup es troben els germans Esquius (veterans pero efectius),dos callussencs, en Barru (pot ser la seva cursa,el veig molt fort)i jo el Miki(mes recordat per les seus "pets" que pels seus carrerons), també ens acompanyara en aquesta dura cursa en Crespo(el cagat del grup, li te que dona permis una cama a l'altre per passar),cal recordar que tambe tenim el aguador en David Flores(retirat del mon de l'esport).Ara que coneixeu la plantilla al complert a la tornada penjare els resultats, tranquils no em treure minuts,doncs apa anem a Paris a veure que pesquem.
Gràcies pel vostre suport, aixo es una competició pero lu important es pasaru bé,aixo es per tu Ferran que el primer que em preguntaras es quan m'ha tret el Barrufet.
Vinga fins aviat.

26 comentaris:

Xavi ha dit...

Mol bona cronica MAMO. Ara nomes toca dessitjarte, en nom de tots, molta sort, molts anims i qt vagi tot mol be x terres gavatxes. He de dir, q jo sabre, via SMS els tems "in live" del Miki. Si estic despert, rebreu missatges meus informan com va la cosa.
Apa, molta sort i marica l'ultim!!!

MIKI ha dit...

Xavi segurament aniras a menfis, i no t' enteraras del temps perque estaras dormirnt amb el movil en silenci.

Xavi ha dit...

em posare una alarma, a les 10.20...jeje

MIKI ha dit...

Canvi d'horari Xavi, sortim a les 8h45m, aixo vol dir que el primer sms t'arribara a les 10, jejeje

La colla ha dit...

Pues si Miki, demanaré quants minuts t'ha tret el Barru, pq com molt bé dius...està en una forma impressionant...jeje. Per cert, encara ens deus un sopar de l'altre marató a la colla, i mira...ja en fas una altre! A veure quan pagues els deutes!! jeje. SORT x Paris!

Anònim ha dit...

EI miki molta sort per la cursa, i tha quedat molt be l'escrit amb foto i tot!
Però t'has de mullar i pronosticar un temps ! llavors nosaltres ja farem apostes al respecte. POSA UN TEMPS!

Anònim ha dit...

Eiii!
Que vagi molt bé crack! Ei i fes fotos i pengen alguna la blog.
Sort a les terres gavatxes!

Anònim ha dit...

RAQUEL

Anònim ha dit...

avui a la nit unes maduixes? qui s'apunta? Jo Marc, maduixa sense sielu.

ØriøL ha dit...

A mi maduixa em va bé, i si algú en té ganes de sielu jo m'hi apunto...

MIKI ha dit...

Vinga em mullare, anire a lu dificil,fare 2h55m32s per ser mes exacte, aqui queda aixo,no em digueu boig, digueume ambicios, no em fa por res.

Xavi ha dit...

si vas a fer 2,55 fotaras un pet q faras baixar la torre Eiffel!!!

Anònim ha dit...

ola nois!!!
air al sielu vaik veure a 3 homes k naven am tota l taja (hehehe) i k em van semblar k eren del meu poble, x lu menys 2 d ells!! a k n sabeu ki eren? jejeje

ah x cert, massana mas d nviar al meu hotmail totes les fotos k ens vas tirar kuan vem na am el bus a vic!! ja diras i deixat danar en bici i surt + d festa!!1 apa siau!!

RoSeReT@

Anònim ha dit...

Aixi si me les envies al mobil sem quedara el numero grabat i set podre lligar!!!!! JUAS JUAS!

Anònim ha dit...

Anda roseretaaaaaaa! Si es que vas trencant ametlles!jeje.
A veure el mail de la rosereta ja tel dic jo...pq si tel diu ella quedaria molt "a saco":
rosereta_pich@hotmail.com
Apa xavi, i de pas, me les envies a mi
fepuju@hotmail.com

Ja informaras sobre el resultat del Miki! dw (ferran)

Anònim ha dit...

wenu ferran... aki testas pasant eh, ana donan l meva adreça a tot deu!!! jejeje

mira ls fotos sino les podeu penjar aki, pro depen d kina penjeu... eh oriol( t ja saps d k va)n kal, x axo li e dit a xavi k me les envies.

apa ferran and company k vgi mb

RoSeReTA

Anònim ha dit...

una kuestion, aket komentari k acaba am el JUAS JUAS, ki la nviat? k doni l cara!!!

Anònim ha dit...

BoN Diiiaaa!!! jeje akesta sóc jo, la Keralt. I no és x ficar-me on no em demanen, però aket comentari: "Aixi si me les envies al mobil sem quedara el numero grabat i set podre lligar!!!!! JUAS JUAS!", posaria la mà al foc k no és de la roser! i posaria a la mà al foc que sé de ki és! jejje :P suposu k tots u sabem, no??

Apa, k vagi bé! (Roser, ens veiem ara a l'esplai amoreeee!:****)

Anònim ha dit...

ei keral jo n e sigut l k a posat aket komentari i suposo k es del...... wenu keral vaik a fer l migdia mitja oreta i kap lesplai

adw a tothom.
ah oriol, nkara stik esperant el teu anàlisi d'ahir a l nit

Xavi ha dit...

eiiii q aket blog es x coses series eh NENES!!!!! no per fer la tertulia!!!

Xavi ha dit...

x cert FErran, se ta vist el plumeru posant el teu msn aki, pq jo et pugui enviar les fotos. COm si no mel sabes jo el teu, jajaja.

Anònim ha dit...

BUeno bueno bueno, oriol ja ens explicaras quines son aquestes fotos que no es poden publicar, i aixo de lanalisi dahi a la nit...

Anònim ha dit...

ei xavi, coses series? pro si aki n ni a ni UNA!!! i si nosaltres som nenes, vos ja sou persones d l 3a edat hehehehe!!!!

Anònim ha dit...

Els que signen amb ANONIM, suposo que ho fan pq no tenen un acces i ho han de fer anonimament, o com jo, que el meu acces no funciona, jo sempre firmo amb el meu nom, tan si entro per "la colla" com si es per anonim, i aqui la Roser i la Queralt es pensen que he posat jo el comentari del JUAS JUAS, pues NOOO!!!! Que surti l'autor!
(ferran)

Anònim ha dit...

Jo opto x deixar estar el tema del comentari... si qui l'ha posat no ho vol dir, dons k no u digui i punt!!! podrem dormir igualment, no?? jejeje io siiiii!
dons re, k vagi mub tot plegat! Roser, ens veiem daki mitja hora a la parada (una mika + amunt del passeigdecallús xDDD)

PD: Xavi, tens raó... això sembla una tertúlia, però és que hi ha comentaris k dónen x molt...!;)

(K-E-R-A-L-T) :P

Marc ha dit...

cullo ho havia posat jo! No pensava que crees tant de revolt! Però ha servit pq aquesta entrada del miki tingu el record d'entrades, bueno mes aviat això s'ha tranformat en un xat i tot!