18/6/07

Anàlisi cap de setmana i Programació setmana del 18 al 24 de Juny

Aquesta setmana pasada ja començar els intensius de volei-platja...ens hem de posar a punt per aconseguir un bon nivell de cara els tornejos vernaiegos! L'anàlisi del cap de setmana us el va fer el Xavi amb una magnifica entrada (mirar 2 entrades avall) així que em limitaré en dir que el diumenge a les 9h hi havia el desenllaç final de la lliga al Stop. Vam sopar allà: Miki, Xavi, Marc, Raquel i Ferran. Al final no hi va haver miracle, i el Madrid va guanyar la lliga.

La programació d'aquesta setmana:
Dimarts: A les 19h uns voleis-platges!
Dijous: A les 19h uns voleis-platges + Sopar + Festa!!! S'ha de començar a notar que arriba l'estiu amb uns sopars i unes maduixes i si s'escau unes carpes de dijous!
Divendres: Suau...penseu que dissabte nit és la Berbena de Sant Joan
Dissabte: A les 10h al PDC. Sant JOAN! S'hauria de fer algo diferent a anar a Menfis. Jo votaria per fer uns barcelones, o uns VIC's (aprofitant que us vau quedar sense entrar l'altre dia).
Diumenge: Unes piscines per fer baixar la ressaca....esperem que faci sol! I podriem completar el diumenge tot fent uns voleis!
D'aquí a poc St Fermin!!! Marxarem divendres 6,a la tarda i tornem diumenge 8,tarda...aneu-vos planificant, perquè serà MASSA!!!!
Apa, a posar comentaris!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

OK! demà uns voleis, però dijous jo no surto pas, que sino no em llevo.
Crec que per st joan hauriem de fer algo doferent de veritat, perque al final anar a menfis o a vic o a barcelona és més parezido razonable que el fran el dani canto loco i un home de cera.
Ja penasré en alguna alternativa

Anònim ha dit...

marc

Anònim ha dit...

aqui tens raó marcus, per a mi sortir de festa a Vic, Barna o Manresa es el mateix per aixo prefereixo anar a Menfis o carpa, aixi estic a prop de casa.

Anònim ha dit...

pero estic obert a qualsevol alternativa. Miki

Anònim ha dit...

Totalment d'acord amb els comentaris dle miki i el marc. Jo també pensaré alternatives.
Raquel

Anònim ha dit...

Ara m'agrada...que feu comentaris...m'està molt bé que digueu que voleu alternatives, però heu de dir quines...i si pot ser...abans de dissabte, que sino se'ns passarà el St Joan!
Jo proposo algunes propostes:
1.-Carpes VIC
2.-Anar al bosc amb tendes...i fer bibac + jocs nocturns, jeje.
Ferran.

Anònim ha dit...

Bueno lo de les tendes ja es algo diferent... Marc

Xavi ha dit...

com ja sabeu aket divendres i dissabte nit no stic, tinc casament. o sigui q feu lo q vulgueu. Xo si us es = anar a un lloc o atre, pos espereu anar a Vic algun atre dia q jo pugui, q latre dia em vax kedar am les ganes...
dema uns voleis.

Anònim ha dit...

Ferran no presionis...je je. A veure l'any passat jo vaig estar a mitjanit a Manresa i va estar prou bé.Però el tema tendes també m'agrada.Podriem fer una pujada previa la collbaix o podriem pujar cap a terres berguedanes. Que us semblaria pujar ensija, hi ha refugi i allà fer un soparro. No se com està el tema refugi s'hauria de demà.
Bueno aquí van les meves propostes.
Un altre és aquesta: http://www.festivalpyrene.com/2007/pyrene_cat.htm.
Apa! només recordar que la nit de Sant Joan és la més màgica de l'any...així que aprofitar-la!
Raquel