4/1/08

Comencem a pensar-hi!

Després de molts anys d'inactivitat a la festa del Carnestoltes, l'any passat ens vem tornar a disfressar. Va tot ser massa improvitzat, però al final els resultats van ser molt bons, en ho vem passar molt bé!
És per això que el Carnestoltes torna a ser una data assenyalada a l'agenda del PDC i cal començar-hi a pensar!

foto d'arxiu: coneixeu a algú?

Per cert, parlant de disfresses, demà arriben els patges! tans anys venint han fet que hi tinguem una gran amistat, sobretot amb 4 d'ells. I em pregunto, de quin color vindran aquest any? aquests 4 cambien més que el Michael Jackson!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajja, que peques, la veritat és que nomès distingeixo a l'oriol de segur, i crec que tb hi ha el marc, xo els altres, npi

mc

Anònim ha dit...

DONCS JO CONEIXO A ORIOL, ANNA FERRER. KIM, MARC, JORDI OLIVE.EL POLI NO SER QUI ES!!!

QUE BONA LA FOTO MOLT BONA!!!!

JAJAJAJ

Anònim ha dit...

El poli és l'eduard santeulàlia o santolaria, no? hohoho

Alba

Anònim ha dit...

Si teniu fotos d'altres carnestoltes envieunosles a callussos@hotmail.com i les panjarem!

Anònim ha dit...

Osti!! Foto del baúl de los recuerdos!!!
Doncs si, l'Oriol, el Marc, el Jordi Oliveras, el Quim Alcober i l'Anna Ferrer...doncs el poli jo tampoc sé qui és...jo aquest any estava en una altre comparsa, així que no sóc pas jo (Ferran).
Aquest any l'hem de fer més grossa!!! Recordeu que a Callús és el 26 de Gener!!!!
FPJ

Anònim ha dit...

jo avui tinc sopar d'equip, i suposo que acabarem al sielu, espero veureus a tots, ori tu tb!
m

Anònim ha dit...

Ei, entre 4:30h i 5h a l'esplai per fer de patges. La cavalgada comença a les 7h de la tarda...
Fins ara!
FPJ

Anònim ha dit...

Ei!!

tots els patges a les 5 l casal, EXCEPTE EL FERRAN PUIG k i a danar a 2 d 5!!

Rosereta

Anònim ha dit...

perdoneu a l'ESPLAI

Anònim ha dit...

Tenim un guanyador de tele no? P57, ja li heu fet l'entrega del premi?

m

pd: va ferran, qu em sembla que tens festa, quan et llevis fes l'anàlisi de la setmana, o del Nadal

Anònim ha dit...

el guanyador de la tele es diu EDU MARCO, es de Suria i el numero el vax vendre jo. X tant l'any q ve tindre mes llista d'espera q la bruixa d'or!!!jejeje Encara no sa fet entrega del premi
X