16/1/08

RESUM KILLER

Relacio noms-nicks:

Marc -- Pum
Rosereta -- Marató
Gemma -- Selphy
Ariadna -- Freedom
Raquel -- Eleven
Sebi -- Xitxa
Queralt -- Altastono
Oriol -- Hobbes
Anna -- Glaç
Ferran -- ESFU
Xavi -- Floreta
Carmeta -- iRk
Miki -- BHR

Aquest és també l’ordre de matances inicial.

Com va anar el joc???

A pocs minuts del començament del joc cau la primera víctima, ELEVEN és apunyalada per FREEDOM, a l’Stop duran el Barça-Madrid. Poques hores després, avent sopat, FLORETA es carrega a IRK just abans d’entrar al cotxe. Primer dia, dues victimes.

L’endemà FLORETA estrangula a BHR aprofitant la passivitat d’aquest últim.

Aquella setmana va ser mes o menys tranquil•la, tret de ESFU que va matar equivocadament a MARATÓ (en comptes de matar a FLORETA). Per tant ESFU va ser castigat 5 dies a la nevera sense poder matar.

Aquell cap de setmana hi va haver moviments. Nomes de començar FLORETA mata a ESFU erroneament, FLORETA 5 dies a la nevera. MARATÓ assessina a SELPHY, PUM fa un intent frustrat a MARATÓ, igual de frustrat l’intent de ALTASTONO a HOBBES.
Més tard, GLAÇ mata a ESFU i HOBBES a GLAÇ.

Per tant, situació d’aquell finde.
Morts: ELEVEN, IRK, BHR, SELPHY, ESFU, GLAÇ
Nevera: FLORETA
VIUS: PUM, MARATÓ, XITXA, ALTASTONO, HOBBES, FREEDOM.

Nit de cap d’any. Al mati HOBBES mata a FLORETA. A la nit, PUM mata a MARATÓ, XITXA mata a ALTASTONO, FREEDOM mata a XITXA.

Només queden 3: PUM, HOBBES i FREEDOM.

Durant la nit FREEDOM mata a HOBBES i l’endema PUM es carrega a FREEDOM.

Per tant,

GUANYADOR: PUM (marc)

Estadístiques:

- Primer mort: ELEVEN (raquel)
- Killers a la nevera: ESFU i FLORETA (ferran i xavi)
- 3 morts (millor killer): FREEDOM (ari)
- 2 morts: PUM, HOBBES i FLORETA (marc, ori i xavi)
- 1 mort: MARATÓ, GLAÇ, XITXA (rosereta, anna i sebi)
- Killers q no van matar a ningu: ELEVEN, IRK, BHR, SELPHY, ALTASTONO, ESFU
(raquel, carmeta, miki, gemma, queralt, ferran)


* Marc, ho tenies facil per guanyar eh!!! T’havia de matar el Miki q deu fer 3 mesos q no el veus...jeje.

17 comentaris:

Anònim ha dit...

OOOOOH! ha quedat molt entenedor! mentre vas llegint vas veient com anava queient la gent. Ara tot ha quedat clar.
I sí , la sort va fer que el meu camí a la victòria fos un amica mes senzill...pero sense treure mèrits

m

Anònim ha dit...

kina pena!! k jo no vaig poder matar ningú, pk Hobbes estava massa atent, amb els 5 sentits! ¬¬ jejje io vull un Killer2!!!!

Keralt

LauraC ha dit...

Ep!
Acabo de tornar a entrar al vostre blog i veig que sóc la 30000!!! (no tindrà premi oi?jejeje)
Felicitats i seguiu així!!!

Laura (la del Barrera)

Anònim ha dit...

OJU! 80 visites al dia!!!
(30 meves...)
m

Anònim ha dit...

Un-i-dos!!!!!!80 al dia!
FPJ

ØriøL ha dit...

Encara hem de fer el sopar de les 20000... de la tele... se'ns acumula la feina!!

Anònim ha dit...

i la meva sort, no se on es va qedar la meva sort, potser a casa....

per cert, akest cap de setmana no hem fet res? he trobat a faltar l resum, jejje (k am això no vui dir q el feu eh!!! jejeje)

mc

Anònim ha dit...

Ostres si l'anàlisi...em sap greu però aquesta setmana faig vaga! Us prometo que tornarà la setmana que ve.
Faig vaga pq no decidim el sopar de la TV!!!!
Marc, fes unes votacions de les teves, a veure quin és el dia que li va millor a la gent...
Ferran

Anònim ha dit...

priemr hauriem de donar la tele no??
i saber qui ha de venir al sopar
m

Anònim ha dit...

Sobre la primera questio dir que la tele la tinc jo, estic esperant que el Xavi me la vingui a buscar per tal d'entregar-la.
Sobre la segona questio dir que al sopar ha de venir la gent que hagi apuntat minim 10 persones a la llumineta. Per tan, com que la llumineta la te l'oriol, que ell posi la gent que pot venir al sopar.
La tercera cosa seria decidir el dia del sopar...per aíxo marc et vaig dir que fessis una enquesta.
Apa, dit aquestes 3 coses espero que els 3 implicats (xavi, ori i marc) responguin. Bon dijous a tots!
Ferran

Anònim ha dit...

Han passat 24 hores i no hi ha resposta ni del xavi ni del marc ni de oriol??? Però on us fiqueu???
Buenu, avui som divendres i dir que jo avui no surtiré...per manresa!...tinc un sopar a barcelona i sortiré per la capital, així que ens veiem dema a les 10h al PDC?
Apa, fins demà!!
Ferran

Anònim ha dit...

Ens veiem demà, i acabem de decidir que fem per CARNESTOLTES!!!
que és l'altre semtmana!

m

Anònim ha dit...

de la mateixa manera q jo et puc trucar x venirte a buscar la tele, tu tb em pots trucar a mi x dirme kuan la puc venir a buscar...
Aki no et conectes un dia i ja sembla ki sap q...

Anònim ha dit...

x cert, jo dema nomes vindre a sopar i prou
X

Anònim ha dit...

A veure xavi, no t'he trucat pq em vas dir q em trucaries tú. I no volia ser impartinent...perdona'm per no haverte trucat.Va, no t'enfadis cony!
Bueno, ens veiem demà a les 10h i fem soparet i decidim el tema del carnestoltes sisi, q es ja la setmana que ve.
FPJ

Anònim ha dit...

Ei,feu un esforç i entreu a: www.fotolog.com/keraleta !!!
Que avui va x vosaltres! ;)

Keralt.

Anònim ha dit...

Com ha anat l'esquiada callussenca??