20/1/08

Mar de núvols

(Raquel, Laia, Mireia i Marc)
Avui ens hem llevat d'hora i hem anat d'escursió.
Cap al Berguedà a coronar el Cim d'Estela, un cim de dificultat (unknown) i amb unes vistes impressionants.

Hem començat l'ascens a les 10:30 del matí, pujant hem trobat corredors, avis, iaies i motoristes de trial. A les 14:00 hem arribat a prop a prop del cim, i després d'una votació, que ha quedat 3 a 1, hem decidit que lo millor era veure el cim des d'allà, ja en teniem prou!
Tot i així ens hem quedat en un semi cim des d'on les vistes també eren impressionant.
La baixada ha sigut molt llarga, i el punt cul-minant ha estat quan fent el tonto sobre una clapa de glaç m'he fotut de cul impressionantment, ho ha vist tothom.

Bé això ha sigut tot, espero les vostres entrades descrivint l'esquiada i la cursa! i tot el que hagueu fet els altres!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

un pajarillo em va explicar q no vas parar de keixarte duran tot el cami, i q la ostia am la placa de gel va ser MOL BONA!!! jeje.

Kuan aconsegueixi alguna foto de leskiada fare una entrada explicant la sortida.
X

Anònim ha dit...

Jo tb posaré alguna foto de la cursa de 10 km...en la qual hi havien 400 participants i la Irene va quedar 3a de la seva categoria, i un servidor va quedar 21è de la general i li va tocar una llonganissa!jeje.
FPJ

Anònim ha dit...

No em vaig queixar pas tant!
M'hagués pogut queixar infinitament més!!!